مقالات

قیمت بطری یک لیتری پلی اتیلن پلاستیکی سفید کننده ( وایتکس )

بطری پلی اتیلن ۱ لیتری مواد شوینده + درب

کارخانه تیک پلاست ، تولید کننده انواع بطری ۱ لیتری پلی اتیلن است و انواع بطری یک لیتری پلاستیکی مناسب سفید کننده و وایتکس را با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از کارخانه های تولید کننده بزرگ در صنعت پلاستیک است و طی یک دهه اخیر موفق شده تا بیش از ۱۰۰ نوع محصول کاربردی و پر مصرف در صنعت بسته بندی را در بهترین کیفیت تولید کند. این کارخانه انواع ظروف بسته بندی مناسب صنایع شیمیایی ، شوینده ، آرایشی بهداشتی و مواد غذایی و … را تولید می کند و تنوع بسیار محصولات این کارخانه باعث شده تا انتخاب محصول برای مشتریان بسیار راحت تر باشد. با توجه به افزایش نیاز صنایع مختلف به ظروف پلاستیکی ، صنعت پلاستیک نیز رونق چشمگیری داشته است و طی چندین سال اخیر همواره رو به گسترش است و توانسته است بسیار پیشرفت کند. صنعت شوینده یکی از صنایعی است که برای بسته بندی و نگه داری بیش از ۹۰% محصولات خود از ظروف پلاستیکی استفاده می کند ، حتی اگر نیم نگاهی به مواد شوینده موجود در خانه خود بندازید متوجه این موضوع خواهید شد که اغلب مواد شوینده با ظروف پلاستیکی بسته بندی می شوند. بطری هایی که برای مواد شوینده خانگی استفاده می شوند اغلب در ظرفیت های ۱ و ۳ و ۴ لیتر طراحی و تولید می شوند. بطری ۱ لیتری سفید کننده یکی از ظروفی است که کاربرد فراوانی دارد و بیشترین مصرف را برای نگه داری وایتکس ، محلول های جرمگیر و انواع محلول سفید کننده و جوهر نمک… دارد. بطری ۱ لیتری وایتکس در طرح های مختلفی تولید می شود و کاربردی ترین نمونه آن بطری وایتکس طرح تاژ می باشد. این بطری به عنوان ظرف وایتکس در صنعت شوینده جا افتاده است و برند های مختلف شوینده از آن برای نگه داری محصول خود استفاده می کنند.

 

بطری ۱ لیتری پلی اتیلن جرمگیر + درب قفل کودک

برای تولید بطری ۱ لیتری سفید کننده از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می کنند. پلی اتیلن یکی از پلیمر های پر مصرف در جهان است و به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی اتیلن ها انواع مختلفی دارند و شامل انواع پلی اتیلن با چگالی بالا و پایین ، پلی اتیلن سبک و سنگین و … می شوند. پلی اتیلن ها جز خانواده گرمانرم ها هستند و و روش تولید آن از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن است. روش تولید این ماده در نوع آن تاثیر گذاشته و انواع مختلفی از پلی اتیلن ها تولید می شود. پلی اتیلن از مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی برخوردار است و به همین دلیل ماده بسیار مناسبی برای تولید انواع ظروف پلاستیکی است. دقت داشته باشید نو بودن ماده اولیه پلی اتیلن تاثیر بسزایی در تولید ظروف با کیفیت دارد ، زیرا در صورتی که ظروف پلاستیکی با مواد گرانول یا دست دوم پلی اتیلن تولید شوند ، ظرف کیفیت خود را به شدت از دست می دهد و مقاومت ظرف در برابر ضربه و فشار بسیار کاهش پیدا می کند. به همین دلیل اکیدا توصیه می شود حین خرید این ظروف ، این نکته را مد نظر داشته باشید و از نو بودن مواد اولیه ظرف اطمینان داشته باشید.

خرید اینترنتی بطری پلاستیکی یک لیتری پلی اتیلن

برای تولید ظرف ۱ لیتری وایتکس از روش بادی و با استفاده از دستگاه پلاستیک بادی استفاده می کنند. در این روش سرعت تولید محصول بالا است و دقت آن نیز بالا می باشد و بطری ها با کیفیت مرغوبی تولید می شوند و نقصی در ظاهر آنها وجود ندارد. در این روش ابتدا مواد خام پلی اتیلن وارد دستگاه می شوند و سپس این مواد تحت تاثیر دمای بسیار بالا قرار می گیرند و ماده ای مذاب و یکدست تولید می شود. پس از آن هوا با فشار مناسب و یکسانی به این مواد دمیده می شود و ماده پلی اتیلن شکل قالبی را که بر روی دستگاه نصب شده است می گیرد و پس از اینکه سرد شود از دستگاه خارج می شود. این فرآیند با دقت بالایی انجام می شود و به همین دلیل نقص در ظاهر بطری ها دیده نمی شود. این روش از معمول ترین و متداول ترین شیوه هایی است که از آن برای تولید بطری های ۱ ، ۳ و ۴ لیتری استفاده می شود.

 

قیمت بطری پلاستیکی یک لیتری مناسب سفید کننده و وایتکس

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح برای تولید این بطری از مواد کاملا نو و مرغوب استفاده می کند ، علاوه بر این برای تولید تمامی گالن ها و بطری ها از مواد با وزن متناسب و استانداردی استفاده می کنند ، این موضوع باعث می شود تا جداره این گالن ها ضخامت استانداردی داشته باشد و بطری در اثر ضربه و فشار دچار ترک خوردگی و شکستگی نشود. این کارخانه برای تولید تمامی محصولات خود از ظروف کاملا نو و مرغوب استفاده می کند ، در حالی که برخی از تولید کنندگان سودجو در صنعت پلاستیک مواد گرانول را با مواد نو قاطی می کنند و مشتریان را از این موضوع آگاه نمی کنند و محصول را با همان قیمت به فروش می رسانند. مواد گرانول نه تنها کیفیت و مقاومت ظرف و بطری را کاهش می دهد بلکه حتی می تواند در کیفیت محصول موجود در بطری نیز تاثیر بگذارد ، بنابراین توصیه می شود حین خرید و مقایسه قیمت ها به این نکته توجه داشته باشید و بدانید که هر ارزانی بدون علت نیست. بطری ۱ لیتری سفید کننده در بهترین کیفیت تولید می شود و ظاهر آن کاملا استاندارد است ، مشتریان می توانند با طراحی و درج یک لوگو زیبا بر روی این بطری ظاهر بهتری برای آن به وجود بیاورند. علاوه بر ای امکان تولید این بطری در رنگبندی دلخواه وجود دارد و مشتریان می توانند این بطری را در رنگ های مختلف سفید ، آّبی ، زرد ، قرمز و هر رنگ دیگری سفارش دهند. این بطری همچنین دارای درب فوم دار و قفل کودک است. قفل کودک باعث می شود تا این درب با شیوه خاصی باز و بسته شود و از آنجایی که اغلب درون این بطری از مواد پاک کننده قوی و شیمیایی استفاده می شود این موضوع برای سلامت کودکان بسیار مهم است. علاوه بر این فومی که درون این درب به کار برده می شود ، باعث شده تا این بطری به هیچ عنوان نشتی نداشته باشد و درب کاملا آب بند شود.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : قیمت بطری ۱ لیتری پلی اتیلن پلاستیکی سفید کننده ( وایتکس )

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *