مقالات

تولید کننده بطری سم یک لیتری پلاستیکی مناسب سموم کشاورزی و کود مایع

قوطی سم پلاستیکی ۲۵۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی

 تیک پلاست، تولید کننده انواع بطری سم پلاستیکی یک لیتری و ۵۰۰ و ۲۵۰ سی سی پلاستیکی پلی اتیلن است و قوطی سم مناسب سموم کشاورزی و مواد شیمیایی را با قیمت مناسب به فروش می رساند. صنعت پلاستیک طی چندین سال اخیر رونق و گسترش چشمگیری داشه است ، زیرا به مرور زمان با افزایش تقاضای مصرف پلاستیک و شناخت بهتر انواع پلاستیک و زیرشاخه های آن از این ظروف بسیار استفاده می کنند. می توان گفت در صنعت بسته بندی مواد غذایی ، شیمیایی ، آرایشی بهداشتی و شوینده ووو ظروف پلاستیکی تقریبا جایگزی انواع ظروف شیشه ای و … شده است.زیرا پلاستیک در دسترس است و به فراوانی وجوددارد ، قیمت مناسبی دارد و منابع تولید آن مجددا تجدید پذیر هستند. با افزایش مصرف ظروف پلاستیکی ، تعداد تولید کنندگان نیز در این صنعت رو به افزایش است. کارخانه تیک پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مصنوعات پلاستیکی است و طی این چند سال توانسته است محصولات بسیار متنوعی را طرحی و تولید کند.بطری های سم یکی از پر مصرف ترین نمونه های ظروف پلاستیکی هستند که در صنایع مختلف شیمیایی به کار برده می شود. این بطری ها ظرفیت مختلفی دارند و از ۲۵۰ سی سی تا ۲.۵ لیتر تولید می شوند. همان گونه که از نام این بطری ها پیداست از آن ها برای نگه داری مواد شیمیایی و انواع سم ها استفاده می کنند. این بطری ها همچنین برای نگه داری انواع کود کشاورزی و کود پودری و کود مایع کاربردی است و به دلیل اینکه در بهترین کیفیت و مقاومت تولید می شوند ، آستانه تحمل بالایی دارند و می توانند این مواد را بدون ایجاد هیچ گونه تغییراتی تا مدت طولانی نگه داری کنند.

 

 

بطری پلاستیکی سم یک و نیم لیتری 

 برای تولید انواع بطری سم از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می کنند. پلی اتیلن یک ماده پلیمری است که از واحد های منفرد تشکیل شده است. در واقع اتلین های مولکول های بزرگ پلیمری را تشکیل می دهند و انواع متنوعی از پلی اتیلن را می سازند. از مهم ترین بازار های مصرفی پلی اتیلن ، صنت پلاستیک است.پلی اتیلن ویژگی های بسیاری دارد و این ویژگی ها باعث می شود تا مصرف این ماده افزایش پیدا کند. پلی اتیلن پلاستیکی سبک وزن است ، در برابر مواد شیمیایی بدون اثر است و هیچ واکنشی نشان نمی دهد ، در برابر خورندگی مقاومت دارد و همچنین ا آستانه تحمل بالایی در برابر ضربات فیزیکی و ضربه و فشار بهره مند است. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این ماده برای تولید بطری سم انتخابی ایده آل باشد. زیرا سم ها و کود های شیمیایی دارای ترکیبات شیمیایی هستند که ممکن است اسیدی باشند و خاصیت خورندگی داشه باشند. اگر این بطری ها از کیفیت و مقاومت کافی بهره مند نباشند ، به سرعت در اثر تماس با این مواد دچار خورندگی می شوند و حالت پایدار خود را از دست می دهند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نو بودن مواد اولیه تاثیر بسزایی در افزایش مقاومت بطری سم دارد ، برخی از تولید کننداگن سودجو در این صنعت برای بهره وری از سود بیشتر از مواد درجه دو و یا گرانول برای تولید این بطری استفاده می کنند که باعث می شود مقاومت فیزیکی و شیمیایی ظرف به شدت افت پیدا کند.

بطری ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی سم پلاستیکی 

بطری سم ۲۵۰ سی سی برای نگه داری انواع مواد شیمیایی قوی و انواع اسید ها و به صورت کلی برای موادی که نیاز به بسته بندی درحجم کمی دارند مناسب است. این بطری با همان ظاهر در ظرفیت ۵۰۰ سی سی نیز تولید می شوند و دقیقا توان ذخیره و نگه داری نیم لیتر از سیالات مختلف شیمیایی را دارد. ظرف نیم لیتری سم ظاهر استوانه ای شکل و ساده ای دارد و به صورت کلی ظاهر این بطری به گونه ای است که برای نگه داری سموم کشاورزی و کود مایع و مواردی از این قبیل مناسب و کاربردی می باشد. قوطی سم پلاستیکی یک لیتری از جنس پلی اتیلن تولید می شود و استوانه ای شکل است. این بطری ظاهری ساده دارد و درب فوم دار به همراه پلمپ بر روی آن بسته می شود.بطری سم یک لیتری پلاستیکی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود ، بنابراین جای نگرانی نیست و این بطری ها در حملو نقل و جابه جایی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهند شد. قوطی سم پلاستیکی ۱ لیتری در رنگبندی متنوعی امکان تولید دارد ، این بطری عمدتا به رنگ سفید و مشکی تولید می شود ، اما بنا به دلخواه مشتریان امکان تولید این بطری با هر رنگی امکان پذیر است.

قیمت بطری مواد شیمیایی ۱ لیتری 

انواع بطری سم ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی و ۱ لیتری به روش بادی در کارخانه تیک پلاست تولید می شوند. در این روش دستگاهی به نام دستگاه پلاستیک بادی مورد استفاده قرار می گیرد .شیوه کار این دستگاه بسیار دقیق و پر سرعت است ، به همین دلیل این محصولات با بهترین کیفیت و بدون هرگونه عیب و نقص طراحی و تولید می شوند و مصرف کننده می تواند با اطمینان خاطر استفاده کند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از محدود تولید کننندگانی است که از صفر تا صد فرآیند تولید و فروش محصول را کاملا مستقل انجام می دهد. از تهیه مود اولیه و ساخت قالب تا تولید محصول و فروش و تبلیغات مستقیما تویط تیم کارخانه تیک پلاست انجام می شود و این خود مهم تیرن عامل در راستای فروش محصولات با قیمت مناسب تر است.در صورتی که اگر مشتریان بخواهند محصولات پلاستیکی را از واسطه ها خریداری کنند باید بهای بیشتری را بپردازند. اما با خرید مستقیم از کارخانه می توانید خریدی مقرون به صرفه تر داشته باشید و از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید. برای ثبت سفارشات در هر استانی که هستید تنها کافی است با مدیر فروش کارخانه از طریق راه های ارتباطی مختلف ارتباط برقرار کنید و پس از ثبت سفارش خود محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : تولید کننده بطری سم یک لیتری پلاستیکی مناسب سموم کشاورزی و کود مایع

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۴/۵ ( ۱ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *