مقالات

فروش عمده درب فندکی دهانه ۲۴ و ۲۸ mm با روکش کروم

تولید کننده انواع درب بطری شامپو 

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع درب بطری شامپو است و درب فندکی دهانه ۲۴ و ۲۸ میلی متر با پوشش کروم را به صورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رساند. صنعت پلاستیک یکی از صنایعی است که روز به روز در حال گسترش است و با توجه به اینکه مصرف و نیاز عموم مردم به انواع ظروف پلاستیکی نیز بیشتر می شود ، روزانه انواع متنوع تری از محصولات پلاستیکی طراحی و تولید می شود. پلاستیک مزایا بسیاری از جمله در دسترس بودن ، سبک بودن ، قیمت مناسب و بی اثر بودن دارد و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است و در صنعت بسته بندی به مروز جایگزین انواع ظروف شیشه ای و … می شود.ظروف پلاستیکی به لحاظ ظاهری بیش از صد ها هزار نوع مختلف دارند ، در واقع می توان هر ظرف پلاستیکی را قالب سازی و سپس با جنس مورد نظر طراحی و تولید کرد. پلاستیک زیر شاخه های بسیاری دارد و پلی اتیلن ، پت و پلی پروپیلن از انواع پر مصرف پلاستیک است . کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از کارخانه های بزرگ تولید کننده انواع مصنوعات پلاستیکی است و با استفاده از صد نوع قالب متنوع ، انواع گوناگونی از ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کند. این کارخانه انواع بطری و درب بطری را با قالب مختلف طراحی می کند و برای تولید این ظروف از مواد کاملا نو و درجه ۱ استفاده می کند.بنابراین تمامی محصولات این برند دارای مجوز بهداشت و سلامت هستند و استفاده از انها هیچ واکنش منفی در کیفیت محصول به وجود نمی آورد.

 

 

 

درب فندکی کروم دهانه ۲۴ و ۲۸ میلی متر

درب های پلاستیکی بطری شامل انواع مختلف درب فیلیپ تاپ ، فندکی ، تیوپی و درب آسان ریز و … هستند.درب فندکی از نمونه های پر مصرف و کاربردی انواع درب بطری است که بر روی انواع بطری ها قابل استفاده است. درب فندکی خود در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شود. این نوع درب در انواع پایه بلند و پایه کوتاه ، با دهانه در سایز های مختلف و با روکش کروم و معمولی و …. طراحی و تولید می شود. درب فندکی دهانه ۲۴ و ۲۸ از پر مصرف ترین و کاربردی ترین نمونه های این نوع درب هستند که بر روی انواع بطری ها با دهانه خروجی ۲۴ و ۲۸ میلی متر قابلیت استفاده دارد. دقت داشته باشید برای انتخاب درب بطری ، آنچه که بسیار مهم است ، در نظر گرفتن ابعاد و سایز درب و بطری می باشد. تمامی درب های بطری برند تیک پلاست با دهانه ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و … بر روی تمامی بطری ها در این ابعاد قابل استفاده است ، زیرا این کارخانه این درب هارا در استاندارد ترین حالت ممکن تولید می کند و نگرانی از بابت عدم بسته شدن درب بر روی بطری وجود ندارد .

فروش عمده درب فندکی شامپو دهانه ۲۸ و ۲۴ mm

برای مشتریان و مصرف کنندگان آب بند بودن بطری بسیار مهم است. در صورتی که درب فندکی یا هر نوع درب دیگری نتواند به خوبی بطری را آب بند کند باعث می شود تا محصول موجود در بطری دچار ریزش شود و برای مشتریان دردسر ساز می شود و البته موجب هدر رفتن محصول نیز می شود. به همین دلیل در تمامی درب ها بحث آب بند بودن بسیار مهم است. درب فندکی دهانه ۲۴ و ۲۸ میلی متر کاملا آب بند است و به هیچ عنوان موجب ریزش محصول موجود در بطری نمی شود.  درب فندکی برای بطری های شامپو گزینه ای بسیار مناسب است . اینن درب به راحتی و تنها با فشار کم دست باز و بسته می شود کار با آن برای مصرف کننده بسیار آسان می باشد. در واقع در بخش بالایی این درب ، بخشی متحرک وجود دارد که به سمت بالا و پایین حرکت می کند و اینگونه منجر به خروج مایع موجود در بطری می شود. این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که تا بی نهایت بار می توان این درب ها را باز و بسته کرد ، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی ببینند.

 

 

 

درب شامپو فندکی کروم طلایی ، نقره ای و … 

درب فندکی دارای پوششی از جنس کروم است ، این پوشش ظاهر بسیار زیبا و خاصی برای این درب به وجود آورده است ، به همین دلیل این درب برای بطری ظاهری بسیار لوکس و شکیلی به وجود می آورد. درب فندکی کروم در رنگبندی های متنوعی تولید می شود اما پر مصرف ترین و زیباترین درب فندکی کروم در رنگ های نقره ای ، طلایی و رزگلد طراحی و تولید می شود. این پوشش ضمن اینکه به زیباتر شده ظاهر این درب بسیار کمک می کند ، بلکه باعث افزایش مقاومت درب نیز می شود. امکان تولید این درب در رنگبندی دلخواه مشتری وجود دارد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح برای تولید این درب از درجه یک ترین و بهترین متریال استفاده می کند ، به همین دلیل محصول نهایی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و هیچ گونه نقصی در ظاهر فیزیکی و ماهیت شیمیایی این درب وجود ندارد. در حالی که استفاده از مواد نامرغوب برای تولید این درب ها باعث می شود تا به لحاظ کیفیتی بسیار ضعیف باشد و همچنین می توانند منجر به افت کیفیت محصول موجود در بطری شوند. به همین دلیل اکیدا توصیه می شود اگر محصولات پلاستیکی را برای نگه داری محصولا آرایشی بهداشتی و مواد غذایی و … که با سلامت مردم در ارتباط هستند خریداری می کنید ، حتما به جنس ماده اولیه ظروف دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید. کارخانه تیک پلاست از محدود تولید کنندگانی است که از ۰ تا ۱۰۰ تولی تمامی محصولات را بدون واسطه انجام می دهد. این کارخانه از خرید ماده اولیه تا ساخت قالب و تولید و فروش محصول را کاملا مستقیم انجام می دهد و عدم حضور واسطه در تولید انواع محصولات باعث می شود تا قیمت نهایی محصولات بسیار مناسب تر باشد. بدین ترتیب با خرید مستقیم از کارخانه می توانید خریدی بسیار مقرون به صرفه تر داشته باشید. علاوه بر این کارخانه تیک پلاست امکان ارسال بار به کلیه شهرستان های ایران را فراهم کرده است و مشتریان می توانند با ثبت سفارشات خود محصول مورد نظر را سفارش دهند و در بازه زمانی بسیار کوتاه محصول را بدون هرگونه عیب و نقص تحویل بگیرید.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب :فروش عمده درب فندکی دهانه ۲۴ و ۲۸ mm با روکش کروم 

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *