مقالات

درب ریکایی دو تکه پلاستیکی دهانه ۲۸ mm مناسب مایع ظرفشویی

تولید کننده درب دو و سه تکه پلاستیکی درجه یک

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع درب بطری است و درب بطری مایع ظرفشویی یا درب ریکایی را در انواع مختلف تولید می کند. برای خرید درب دو و سه تکه دهانه ۲۸ mm با شماره های موجود تماس بگیرید. کارخانه تیک پلاست جز یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع بطری های پلاستیکی است و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا انواع بسیار متنوعی از مصنوعات پلاستیکی را در بهترین کیفیت و کارایی طراحی و تولید می کند. این کارخانه با استفاده از دستگاه های پلاستیک تزریق ، پت و بادی انواع متنوعی از ظروف را تولید می کند که صنایع مختلف مواد غذایی ، شیمیایی ، آرایشی بهداشتی ، شوینده و … می توانند برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده کنند. صنایع مختلف به خصوص صنعت مواد غذایی باید از ظروف پلاستیکی درجه ۱ و با کیفیت برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. زیرا مواد غذایی بسیار حساس هستند و در صورتی که ظرف مورد استفاده کیفیت لازم را نداشته باشد می تواند کیفیت مواد غذایی را تحت تاثیرات منفی قرار دهد. علاوه بر این صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی و … نیز نیازمند ظروف پلاستیکی درجه ۱ و با کیفیت هستند.

 

 

فروش درب مایع ظرفشویی و آتش زنه دهانه ۲۸ mm

کارخانه تیک پلاست علاوه بر بطری های پلاستیکی انواع بسیار متنوعی از درب پلاستیکی نظیر درب فیلیپ تاپ ، درب اسپری ، غلیظ پاش و درب دو تکه و سه تکه پوش پول را طراحی و تولید می کند و بهترین و پیشرفته ترین ساز و کار را برای تولید این محصولات به کار می برد. درب دو تکه و سه تکه که با عنوان درب پوش پول نیز شناخته می شوند یکی از پر مصرف ترین نمونه های درب بطری هستند که با توجه به ساختار و نوع کاربرد به عنوان درب بطری مایع ظرفشویی بیشترین مصرف را دارند. علاوه بر این از این درب ها به عنوان درب بطری آتش زنه نیز استفاده می کنند  ، به صورت کلی کیفیت بالای این درب باعث شده تا محدودیتی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد و مشریان می توانند از این محصول بر روی انواع بطری ها استفاده کنند. این درب ساختاری بسیار زیبا و شکیل دارد و نحوه کار با آن برای مصرف کننده بسیار آسان می باشد. همان گونه که از نام این درب پیداست دارای دو بخش جداگانه می باشد.بخش متحرکی که بر روی پایه این درب قرار گرفته است رو به بالا و پایین حرکت می کند و در صورتی ک در بخش پایین قرار بگیرد مسیر خروج سیال بسته می شود و هنگامی که به سمت بالا قرار گرفته باشد مسیر جریان خروج مایع باز می شود. پایه ای که در ساختار این درب وجود دارد نیز می توان کوتاه یا بلند باشد ، که این موضوع بسته به نوع درب بطری انتخاب می شود.

درب ریکایی پلاستیکی دهانه ۲۸ میلی متر با رنگبندی

به لحاظ ابعاد این درب هارا نمی توان بر روی انواع بطری ها بست. زیرا بطری های مختلف در دهانه متنوع ساخته می شوند و ابعاد دهانه خروجی انها با یکدیگر مختلف است. درب دو تکه و سه تکه ( پوش پول ) عمدتا با دهانه ۲۴ و ۲۸ میلی متر تولید می شود. اما به صورت کلی امکان تولید این درب در ابعاد دیگر نیز امکان پذیر است. درب دو تکه مایع ظرفشویی همان گونه که گفته شد شامل دو بخش است اما درب های سه تکه مایع ظرفشویی دارای یه درپوش نیز می باشند که ای درپوش بر روی درب قرار می گیرد و به کامل تر شدن درب بسیار کمک می کند. وجود درپوش برای این درب ها همچنین مانع از بروز نشتی سیال می شود. البته ساختار این درب ها به گونه ای است که کاملا آب بندی و مایع بند می باشند و حتی نیازی به استفاده از واشر برای آب بندی این درب وجود ندارد. انواع درب دو و سه تکه در رنگبندی متنوعی امکان تولید دارد و مشتریان می توانند رنگ دلخواه خود را برای تولید این درب انتخاب کنند. برای تولید درب دو تکه و سه تکه از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می کنند. این درب دارای دو بخش است و درپوشی که بر روی آن قرار می گیرد نیز باعث می شود تا این درب از سه بخش مختلف تشکیل شود. برای تولید هر سه این قطعه از ۳ نوع قالب مختلف بر روی دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود و در نهایت این محصولات با یکدیگر مونتاژ می شوند.

 

 

قیمت درب دو تکه مایع ظرفشویی پلاستیکی + درپوش

درب پوش پول که در اغلب موارد با عنوان درب ریکایی نیز شناخته می شود با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و فرایند نسبتا دقیق و پیچیده تولید می شوند. ماده ای که برای تولید این درب مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مواد پلاستیک تزریق است و کیفیت بسیار بالایی دارد. مواد پلی پروپیلن در گرید های مختلفی تقسیم می شوند اما به صورت کلی این ماده جز یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع پلاستیک ها می باشد و از مقاومت و کیفیت بسیار خوبی بهره مند می باشد. در سیستم و فرآیند تولید درب دو تکه و سه تکه ابتدا ماده خام اولیه که همان پلی پروپیلن است وارد دستگاه شده و سپس طی عبور از دستگاه در حرارت بسیار بالا ذوب می شود و با فشار قوی به درون قالب مورد نظر تزریق می شود. هوای سردی که در اطراف قالب ایجاد شده است باعث می شود مواد خام شکل قالب را به خود بگیرند و پس از سرد شدن از دستگاه خارج می شوند. فرآیند تولید درب دو تکه و سه تکه بسیار دقیق می باشد و به همین دلیل محصول خروجی هیچ گونه عیب و نقصی در ظاهر ندارد و مشتریان می توانند پس از تولید از آن استفاده کنند.  کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده عمده انواع مصنوعات پلاستیکی است و با توجه به اینکه در این صنعت به صورت کاملا مستقل فعالیت می کند ، بنابراین برای فروش محصولات خود نیز نازل ترین قیمت را در نظر می گیرد و مشتریان می توانند با خرید مستقیم از کارخانه خریدی مقرون به صرفه تر داشته باشند.این کارخانه همچنین شرایطی را ایجاد کرده است که مشتریان می توانند در هر استانی که هستند سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی مختلف ثبت کنند و محصول را تحویل بگیرند. این کارخانه این تضمین را به مشتریان می دهد که تمامی محصولات با بهترین متریال تولید شده اند و به لحاظ کیفیتی هیچ گونه مشکلی ندارند و مصرف کننده می تواند با اطمینان خاطر استفاده کند. بنابراین به لحاظ کیفیتی هیچ گونه نگرانی نداشته باشید ، حتی می توانید برای اطمینان خاطر محصول را به لحاظ جنس و کیفیت ماده اولیه در آزمایشگاه تست کنید تا اطمینان خاطر بدست آوردید.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : درب ریکایی دو تکه پلاستیکی دهانه ۲۸ mm مناسب مایع ظرفشویی

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *