مقالات

قیمت عمده بطری پت پلاستیکی کوچک ۱۵ ، ۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ و ۱۵۰ سی سی

تولید کننده بطری پت استوانه ای و کتابی ( دارویی ، آرایشی بهداشتی )

تیک پلاست ،تولید کننده انواع بطری پت در تهران است و ظروف پت را در ظرفیت ۲۰ ، ۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ ، ۱۲۰ و ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی به فروش می رساند. برای خرید بطری پت کوچک با شماره های موجود تماس بگیرید. تیک پلاست ،کارخانه و خط تولید انواع بطری پت کوچک ( رنگی و بی رنگ ) است و ظروف و بطری پت کوچک ۲۰ ، ۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ ، ۱۰۰ ، ۱۵۰ ، ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی را با قیمت عمده به فروش می رساند . صنایع مختلف وابستگی بسیاری به صنعت پلاستیک دارند و برای بسته بندی محصولات مختلف به شکل قابل توجهی از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند. صنعت پلاستیک در بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی ، محصولات آرایشی بهداشتی ، دارویی و شوینده و … کاربرد فراوان دارد. صنعت شوینده برای بسته بندی ۹۰% محصولات از پلاستیک استفاده می کند. مایع دستشویی ، مایع ظرفشویی ، انواع تمیز کننده های سطوح و … از ظروف پلاستیکی در شکل های مختلف استفاده می کنند. با توجه به اینکه بسته بندی نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در فروش محصولات دارد ، بنابراین برند های مختلف تولید کننده مواد شوینده و آرایشی بهداشتی و … در انتخاب ظروف بسته بندی شیک تر و شکیل تر با یکدیگر رقابت می کنند. علاوه بر ظاهر زیبا ، کیفیت بالای این ظروف بسیار نیز است. به عنوان مثال مواد شوینده و آرایشی بهداشتی و سایر محلول های ضد عفونی کننده  و … که کمی خاصیت خورندگی دارند باید در ظروف بسیار با کیفیت و مقاوم نگه داری شوند. در غیر این صورت ظرف دچار خردگی می شود و ممکن است مایع درون بطری به بیرون نشتی پیدا کند.

 

 

 

 

خرید بطری پت کوچک پلاستیکی ۲۰ ، ۳۰ ، ۵۰ و ۶۰ سی سی

کارخانه تیک پلاست یکی از تولید کنندگان به نام و خوش آوازه در صنعت پلاستیک است و جز محدود تولید کنندگانی است که در تولید محصولات ضمن استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و نو  ، دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت می باشد و تمامی محصولات را با ضمانت تاییدیه پژوهشگاه پلیمر به مشتریان ارائه می دهد. این کارخانه از تولید کنندگان قدیمی انواع ظروف پلاستیکی است و با بیش از صد قالب متنوع ظروف پلاستیکی بسیار پرطرفدار و کاربردی را برای صنایع مختلف غذایی ، آرایشی بهداشتی ، شوینده و شیمیایی و … طراحی وتولید می کند. این کارخانه سال های طولانی است که در زمینه پلاستیک فعالیت دارد و توانسته است با ارائه محصولات بسیار با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کند. تمامی بطری ها و ظروف پلاستیکی مجهز به درب می باشند و بدون وجود درب استفاده از آن ها غیر ممکن می باشد. بطری های پت یکی از منحصر به فرد ترین ظروف پلاستیکی هستند که به دلیل کیفیت بالا با عنوان پلاستیک پاک از انها یاد می کنند. بطری های پت از ماده اولیه ای با عنوان پت تولید می شوند. پت یکی از پر مصرف ترین پلاستیک های جهان به حساب می آید و با توجه به اینکه شکل پذیری بسیار خوبی دارد در انواع بسیار متنوعی تولید می شود. بطری های پت برند تیک پلاست در ظرفیت های مختلفی از ۱۰ ، ۲۰ ، ۳۰ ، ۴۰ ، ۶۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۲۰۰ ، ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی و حتی بیشتر تولید می شوند. تنوع بی نظیر محصولات پت این کارخانه باعث شده تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول خود را از بین صد ها مدل بطری پت این کارخانه پیدا کنند.

فروش اینترنتی بطری پت کوچک رنگی و بی رنگ

برای تولید انواع بطری پت ۴۰ ، ۶۰ ، ۱۰۰ ، ۲۰۰ و ۳۰۰ سی سی و سایر ظروف پت از دستگاه های مخصوص پت که با عنوان دستگاه بادکن نیز شناخته می شوند،استفاده می کنند. البته دستگاه بادکن به طور مشترک برای تمامی ظروف پت به کار برده می  شود اما برای تولید ظروف مختلف پت در حجم های گوناگون باید از قالب های مجزا و متفاوت استفاده کرد. بطری پت به لحاظ مقاومت کاملا قابل قبول است. البته مقاومت این ظروف به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد.یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده مقاومت بطری پت ، وزن ماده اولیه ای است که برای تولید آن به کار برده می شود.در واقع هرچقدر وزن پت برای تولید این بطری بالاتر باشد،جداره های ظرف ضخیم تر شده و در نهایت استحکام محصول بسیار بالاتر می رود.علاوه بر اینکه وزن بطری قابل تغییر است ، ویژگی های مختلف دیگری مانند ابعاد دهانه بطری گت نیز قابل تغییر می باشد. به طور مثال انواع بطری پت ۵۰ ، ۱۰۰ ، ۲۰۰ ، ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰ سی سی با دهانه های مختلف ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۲ ، ۲۴ و ۲۸ میلی متر و … تولید می شوند.

 

 

 

قیمت عمده بطری پت رنگی ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی

از دیگر ویژگی های قابل تغییر انواع ظروف پت رنگ این بطری ها است. بطری های پت را می توان به دو صورت شفاف و مات در رنگ بندی بسیار متنوع تولید کرد و تعیین رنگ و ظاهر این بطری کاملا به دلخواه و سلیقه مشتریان بستگی دارد. پت در واقع مخفف و کوتاه شده کلمه پلی اتیلن ترفتالات است ، پلی اتیلن ترفتالات یکی از انواع پلاستیک است که به دلیل کیفیت بسیار بالا به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یکی از انواع پلاستیک بهداشتی است و به همین دلیل در صنعت مواد غذایی برای نگه داری نوشیدنی ها بسیار به کار برده می شود. علاوه بر این از ظروف پت در صنعت آرایشی بهداشتی نیز برای نگه داری انواع لوسیون های بدن ، بادی اسپلش ها و خوشبو کننده ها و انواع کرم های پوستی مرطوب کننده و … به کار برده می شود. کارخانه تیک پلاست به عنوان بزرگترین تولید کننده پت در ایران فعالیت می کند و این ظروف را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا به فروش می رساند. این کارخانه شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند در هر استانی که هستند سفارش خود را ثبت کنند و محصول مورد نظر را با کیفیت بالا تحویل بگیرند.

 

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب :قیمت عمده بطری پت پلاستیکی کوچک ۱۵ ، ۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ و ۱۵۰ سی سی

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *