مقالات

فروش انواع ظروف پت جار پلاستیکی ۵ ، ۸ و ۱۰ لیتری با قیمت عمده

تولید کننده انواع ظروف پت جار پلاستیکی 

کارخانه تیک پلاست ، تولید کننده انواع ظروف جار پت پلاستیکی است و انواع جار پت ۳ ، ۵ ، ۸ و ۱۰ لیتری را با قیمت عمده به فروش می رساند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از تولید کنندگان بزرگ و نمونه انواع ظروف پت در ایران است و با استفاده از به روز ترین فناوری های روز دنیا انواع بسیار متنوعی از این ظروف را تولید می کند. برای تولید انواع ظروف پت از دستگاه های پلاستیک بادکن یا پت استفاده می شود. این دستگاه ها دقت بسیار بالایی در تولید محصول دارند و با ساز و کاری بسیاری دقیق کار می کنند. خط تولید کارخانه تیک پلاست مجهز به چندین دستگاه پت و بیش از ۱۰۰ نوع قالب مختلف ظروف پت است. دقت داشته باشید برای تولید ظروف پت تنها دستگاه پت یا بادکن قابل استفاده است و سایر دستگاه ها قادر به تولید این ظروف نیستند. ظروف پت برند تیک پلاست در حجم و ظرفیت و اشکال متنوعی ساخته می شود. این کارخانه با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه در عرصه تولید ظروف پلاستیکی موفق شده تا انواع بسیار متنوعی از این ظروف را تولید کند و صنایع مختلف مواد غذایی ، شوینده و دارویی و آرایشی بهداشتی و … می توانند از ظروف این کارخانه برای بسته بندی و نگه داری محصولات خود استفاده کنند.

ظروف جار پلاستیکی ۳ ، ۵ ، ۸ و ۱۰ لیتری 

ظروف پت به لحاظ ابعاد و حجم ، ظاهر و رنگ و اندازه دهانه خروجی و مواردی از این قبیل در انواع متنوعی تولید می شود. ظروف جار پت یکی از نمونه های ظروف پت است که در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. جار پت در واقع همان ظروفی هستند که در ظرفیت های بزرگ و کوچک تولید می شوند و تفاوتی کوچک با سایر بطری های پت دارد. در ظروف جار پت اندازه دهانه خروجی ظرف بزرگ می باشد و می توان گف تقریبا هم اندازه با قطر خود بطری می باشد. انواع ظروف پت جار از ظرفیت ۱ لیتر تا ۱۰ لیتر و حتی بیشتر امکان تولید دارند. جار پت در صنعت مواد غذایی برای نگه داری انواع ترشی ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای نگه داری انواع روغن های مواد غذایی و روغن های صنعتی و عسل و … نیز به کار برده می شود. به صورت کلی ظروف جار پلاستیکی به گونه ای تولید می شوند که برای نگه داری انواع محصولات مناسب می باشد. باتوجه به اینکه تمامی متریال به کار برده شده برای تولید این ظرف با استاندارد های غذایی و بهداشتی مطابقت دارد ، بنابراین این ظرف برای نگه داری انواع مواد غذایی مناسب است و به هیچ عنوان منجر به افت کیفیت محصولات مختلف نمی شود.

فروش انواع پت جار مناسب عسل ، ترشی

ظرف جار پلاستیکی با استفاده از ماده اولیه پلی اتیلن ترفتالات تولید می شود. پت در واقع مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات است و به همین دلیل این ظروف را با نام پت می شناسند. این ماده جز یکی از بهداشتی ترین پلاستیک ها است و به همین دلیل در صنعت مواد غذایی بسیار پرطرفدار است و مورد استفاده قرار می گیرد. پت در برابر ضربه و فشار و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. این ماده همچنین کاملا بدون اثر است ، یعنی به هیچ عنوان منجر به تغییر کیفیت و رنگ و بو و مزه محصول موجود در ظرف نمی شود و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر محصول خود را در این ظروف نگه داری کنند. به همین دلیل این ماده در ایران به عنوان ظرف و بطری انواع نوشیدنی ها مانند نوشابه و آب معدنی و … به کار برده می شود. ظروف جار پلاستیکی در ظرفیت های مختلف ۳.۵ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتری تولید می شوند. این بطری ها دهانه خروجی بزرگی دارند و به همین دلیل با عنوان ظروف جار شناخته می شوند. انواع ظروف جار پت در رنگ های مختلف تولید می شوند ، البته در برخی موارد نیز با توجه به نیاز مصرف کننده و نوع محصول میتوان این ظرف را به صورت شفاف و بی رنگ تولید کرد. قیمت ظروف جار پت بر اساس موارد مختلفی تغییر پیدا می کند. رنگی یا بی رنگ بودن ظرف پت و وزن موادی که در تولید آن به کار برده شده است و … باعث می شود تا قیمت این محصول تغییر پیدا کند.

قیمت عمده ظروف جار پت پلاستیکی + درب

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح انواع ظروف پت جار را به قیمت عمده و کارخانه به فروش می رساند. با توجه به اینکه این کارخانه از تهیه مواد اولیه تا تولید و فروش محصولات را بدون حضور هیچ گونه واسطه انجام می دهد و در تمامی زمینه ها و فرآیند های تولید به صورت کاملا مستقل فعالیت میکند. به همین دلیل این کارخانه قیمت بسیار مناسب تری را برای فروش محصولات خود در نظر می گیرند. همان گونه که گفته شد قیمت ظروف جار پت با توجه به موارد مختلف متغیر است اما شما می توانید با خرید مستقیم از کارخانه تمامی ظروف جار پلاستیکی را با قیمت بسیار مناسب تری به نسبت واسطه ها تهیه نمایید. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح امکان ارسال بار به سراسر کشور را فراهم کرده است و مشتریان می توانند در هر نقطه از ایران که هستند سفارشات خود را ثبت کنند و محصول مورد نظر را در بازه زمانی کوتاه تحویل بگیرند. این کارخانه تنها در استان تهران واقع شده است و نمایندگی پخش در شهر های دیگر ندارد اما ظروف پت را در اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد و سایر شهر ها به فروش میرساند و ارسال می کند. بنابراین کافی است از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت ما با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر را سفارش دهید و پس از ثبت سفارش محصول شما در بازه زمانی کوتاه تولید و برای شما ارسال می شود. انواع ظروف جار پت در ظرفیت مختلف ۳ ، ۳.۵ ، ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر تولید می شوند ، اما بنا به سفارش مشتریان می توان این محصول را در ظرفیت و شکل دلخواه قالب سازی و سپس تولید کرد.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : فروش ظروف جار پت پلاستیکی ۵ ، ۸ ، ۱۰ لیتری با قیمت عمده 

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *