مقالات

تولید پمپ غلیظ پاش کروم و اسپری دهانه ۱۸ ، ۲۴ و ۲۸ mm

خط تولید انواع پمپ اسپری و غلیظ پاش دهانه ۱۸ ، ۲۴ و ۲۸ mm 

تیک پلاست کارخانه تولید کننده انواع پمپ غلیظ پاش کروم طلایی و مشکی است و انواع اسپری رقیق پاش دهانه ۱۸ ، ۲۰ و ۲۴ و ۲۸ mm را به بهترین کیفیت به فروش می رساند . کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان پیشرو و برتر در صنعت پلاستیک است که با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا انواع بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کند. این کارخانه در زمینه واردات و صادرات انواع مصنوعات پلاستیکی نیز فعالیت می کند و انواع مختلفی از ظروف پلاستیکی را نیز با بهترین کیفیت و کارایی وارد می کند. این کارخانه بیش از یک دهه در صنعت پلاستیک فعالیت داشته است و توانسته است نیاز صنعت بسته بندی و مشتریان  را تا حدود بسیاری رفع کند. محصولات برند تیک پلاست به قدری متنوع هستند که صنایع مختلف مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی و شیمیایی و دارویی و شوینده و … برای بسته بندی و نگه داری محصولات خود می توانند از این ظروف استفاده کنند. تمامی بطری های پلاستیکی پت و پلی اتیلن برای مصرف نیازمند درب هستند و بدون وجود درب استفاده از این ظروف امکان پذیر نمی باشد. بنابراین هر بطری با توجه به نوع ماده ای که درون آن نگه داری می شود نیازمند درب است.

 

پمپ غلیظ پاش کروم طلایی و مشکی 

اسپری ها یکی از انواع درب هستند که بر روی انواع بطری ها مورد استفاده قرار می گیرند. اسپری طی دو سال اخیر با توجه به شیوع چشمگیر ویروس کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.این نوع درب برای اسپری الکل و اسپری انواع محلول های ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی درب اسپری بسیار کاربردی است و برای اسپری انواع محلول های رقیق و انواع روغن های طبیعی و …. مناسب است. در صنعت آرایشی بهداشتی از کپ اسپری برای انواع اسپری های وخوشبو کننده نظیر بادی اسپلش و … نیز استفاده می کنند. خط تولید پمپ اسپری کارخانه تیک پاست بسیار مجهز و پیشرفته است ، به همین دلیل این محصول در مقایسه با نمونه های درب اسپری خارجی کاملا کیفیت یکسان دارد و بسیار مرغوب و با دوام می باشد.کارخانه تیک پلاست علاوه بر کپ اسپری رقیق پاش ، تولید کننده پت اسپری کوچک و بزرگ نیز است و این محصول را همراه با بطری به فروش می رساند.

قیمت پمپ اسپری رقیق پاش دهانه ۲۴ ، ۲۸ و ۱۸ mm

تولید اسپری با سایز های مختلف امکان پذیر است  ، درب اسپری دهانه ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و … تولید می شود و بطری متناسب با آن نیز امکان پذیر است. تولید اسپری رقیق پاش با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک انجام می شود و فرآیندی کاملا پیچیده و دقیق است. برای تولید این محصول چند نوع قالب مختلف بر روی دستگاه نصب می شود و در نهایت این قطعات با یکدیگر مونتاژ می شوند و محصول نهایی بدست مشتریان می رسد.فروش پمپ اسپری رقیق پاش توسط کارخانه تیک پلاست با قیمت بسیار مناسب و مشابه با نمونه های خارجی به لحاظ کیفیت صورت می گیرد و مشتریان می توانند این محصول را با اطمینان خاطر خریداری کنند. درب پمپی غلیظ پاش از دیگر محصولات کارخانه تیک صنعت پلاست طراح است که در انواع مختلف تولید می شود. درب پمپی غلیظ پاش نیز با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شود و برای تولید آن از قالب های مختلفی استفاده می شود. فرآیند تولید این نوع درب بسیار دقیق و پیشرفته است ، به همین دلیل کیفیت محصول نهایی با نمونه های خارجی این محصول هیچ تفاوتی ندارد و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند. درب پمپی غلیظ پاش در دو نوع ساده و کروم تولید می شود. درب غلیظ پاش طلایی و نقره ای از نمونه های کروم هستند که ظاهر بسیار شکیل و زیبایی دارند و استفاده از آن برای محصولات شیک و لوکس بسیار پیشنهاد می شود. بطری کوچک با پمپ غلیظ پاش طلایی و مشکی از سری محصولات این کارخانه است که در ابعاد مختلف تولید می شود. از این نوع درب به عنوان پمپ غلیظ پاش کرم و اسپری فوم پاش بسیار استفاده می کنند ،به صورت کلی این نوع درب برای مایعاتی که غلظت کمی دارند مناسب است ، مانند مایع دستشویی و انواع کرم و لوسیون های بدن و ..

 

خرید انواع غلیظ پاش کرم با قیمت مناسب

پمپ غلیظ پاش با روکش کروم و ساده در رنگبندی های مختلفی تولید می شود. پمپ غلیظ پاش طلایی و غلیظ پاش مشکی و نقره ای از نمونه های پر مصرف و پر فروش این محصول است که ظاهر بسیار زیبایی دارند و مشتریان می توانند آنرا در تعداد بالا سفارش دهند و با قیمت مناسب خریداری نمایند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح همچنین در زمینه ساخت قالب پمپ غلیظ پاش و قالب اسپری رقیق پاش نیز فعالیت می کند و می تواند قالب محصول مورد نیاز شما را طراحی و محصول را تولید کند. برای تولید انواع پمپ اسپری و غلیظ پاش از متریال کاملا مرغوب و درجه ۱ استفاده می شود ، بنابراین این محصولات در بهترین کیفیت تولید می شوند و هیچ گونه عیب و نقصی در ظاهر آنها دیده نمی شود. علاوه بر این موادی که برای تولید این محصول به کار برده می شود کاملا نو است و به همین دلیل پمپ غلیظ پاش و اسپری کاملا مورد تایید استاندارد های ایمنی و بهداشتی هستند.

فروش ویژه انواع اسپری و پمپ غلیظ پاش درجه ۱

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح مرکز فروش غلیظ پاش و اسپری در تهران است و این محصول را به کلیه شهر ها و استان های ایران ارسال می کند. بطری کوچک با پمپ غلیظ پاش و اسپری به فروش می رسد و از آنجایی که کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از ساخت قالب و تهیه مواد اولیه تا تولید و فروش این محصولات را به صورت مستقل انجام می دهد ، بنابراین این محصولات را به نسبت واسطه ها با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رساند.بنابراین هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت و قیمت این محصولات نداشته باشد و حتی اگر در خارج از کشور سکونت دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف سفارشات خود را ثبت کنید و محصول را در بهترین کیفیت و در بازه زمانی کوتاه تحویل بگیرید. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح ، پیشرو و فعال در صنعت پلاستیک است و تمامی امور مربوط به تولید ظروف پلاستیکی اعم از فروش فالب ، ساخت و طراحی قالب و فروش دستگاه های تزریق پلاستیک بادی و تزریق را انجام می دهد.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : تولید و فروش پمپ غلیظ پاش و اسپری دهانه ۱۸ ، ۲۴ و ۲۸ mm

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *