مقالات

تولید و فروش ظرف ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل + درب دو تکه

تولید کننده ظروف مایع ظرفشویی ۱ لیتری و نیم لیتری

 تیک پلاست، تولید کننده بطری یک لیتری پلی اتیلن پلاستیکی مناسب شوینده است و ظرف ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل و بطری ریکا را با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح ، تولید کننده انواع ظروف پت و پلی اتیلن با استفاده از دستگاه های مختلف بادکن ، بادی و تزریق است و با بیش از ۱۰ نوه دستگاه به روز و پیشرفته بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از ظروف پلاستیکی را به همراه درب طراحی و تولید می کند. این کارخانه با اصول ایمنی و بهداشتی تمامی محصولات را تولید می کند ، به همین دلیل تمامی صنایع مواد غذایی ، شوینده و آرایشی بهداشتی و … می توانند با اطمینان خاطر از ظروف این کارخانه برای بسته بندی و نگه داری محصولات خود استفاده کنند. صنعت بسته بندی طی چندین سال اخیر ظروف پلاستیکی را جایگزین دیگر ظروف کرده است و به فراوانی از انواع ظروف پلاستیکی برای بسته بندی و نگه داری محصولات استفاده می کند. با توجه به اینکه پلاستیک طی این چند سال نقش پررنگی در صنعت بسته بندی دارد  و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است ، بنابراین باید در بهترین کیفیت و کارایی تولید شود تا سلامت مصرف کننده را به خطر نیاندازد. البته طی این چندین سال با توجه به اینکه مصرف ظروف پلاستیکی به طور قابل توجهی افزایش داشته است ، تعداد تولید کنندگان در این صنعت نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین برای خرید این ظروف باید با تولید کننده ای همکاری داشته باشید که تمامی الزامات ایمنی و بهداشتی را برای تولید ظروف پلاستیکی رعایت کند.

بطری یک لیتری پریل مایع ظرفشویی + درب دو تکه

صنعت شوینده از صنایعی است که برای بسه بندی بیش از ۹۰% محصولات خود از انواع مصنوعات پلاستیکی استفاده می کند. بنابراین ظروف بسیار متنوعی در ظرفیت های مختلف برای این صنعت تولید می شود. بطری ۱ لیتری مایع ظرفشوویی طرح پریل یکی از محصولاتی است که از آن برای نگهداری انواع مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و لباسشویی و شامپو فرش و … مورد استفاده قرار می گیرد. این ظرف ظاهر بسیار استاندارد و شکیلی دارد و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. بطری یک لیتری پریل به همراه درب به فروش می رسد. دربی که بر روی این بطری قرار می گیرد از نوع پوش پول یا دو تکه است و بهترین نوع درب برای این بطری به حساب می آید. این نوع درب برای مصرف مایع ظرفشویی بسیار مناسب است و کار با آن برای مصرف کننده بسیار آسان است. درب دو تکه دارای درپوشی است که مانع از ریزش احتمالی مایع می شود و ظاهر بهتری نیز برای بطری به وجود می آورد. درب دو تکه دارای بخش متحرکی است که به سمت بالا و پایین حرکت می کند و تنها با یک فشار می توان آن را باز یا بسته کرد. درپوش مایع ظرفشویی نیز بر روی این درب قرار می گیرد. خرید ظرف مایع ظرفشویی در انواع و طرح های مختلف از کارخانه تیک پلاست امکان پذیر است. از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین ظرف های مایع ظرفشویی ، ۱ لیتری طرح پریل است که در رنگبندی مختلف تولید می شود. این بطری عموما به رنگ سفید و آبی تولید می شود ، اما بنا به سلیقه و دلخواه مشتریان امکان تولید این بطری در هر رنگی وجود دارد. دربی که بر روی این بطری بسته می شود نیز در رنگبندی مختلفی امکان تولید دارد و امکان سفارش درب پوش پول نیز با رنگ های مختلف امکان پذیر است.

خرید ظرف ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل

برای تولید بطری پریل ۱ لیتری از روش بادی و دستگاه پلاستیک بادی استفاده می کنند. در این دستگاه ها سرعت تولید محصولات بالا است و همچنین دقت بالایی درتولید محصولات وجود دارد. برای تولید بطری مایع ظرفشویی در این دستگاه ابتدا قالب ۱ این ظرف بر روی دستگاه نصب می شود. سپس مواد خام اولیه درون دستگاه ریخته می شود و سپس این مواد تحت تاثیر دمای بالا قرار می گیرند و به ماده ای مذاب و یکدست تبدیل می شوند. سپس هوا به درون این مواد دمیده می شود و مواد پلاستیک شکل قالب را به خود می گیرند و پس از آن محصول تولید شده و از دستگاه خارج می شود. این فرآیند بسیار با دقت است و به همین دلیل این محصول در بهترین ظاهر تولید می شود و هیچ گونه نقصی در ظاهر آن وجود ندارد. این بطری از جنس پلی اتیلن تولید می شود و موادی که برای تولید آن به کار برده می شود ۱۰۰% نو است و بسیار مرغوب می باشد. پلی اتیلن از پر مصرف ترین پلاستیک هایی است که برای تولید ظروف پلاستیکی استفاده می شود ، این ماده کاملا بدون اثر است و در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی بهره مند است و با توجه به اینکه کارخانه تیک پلاست از مواد کاملا نو و مرغوب برای تولید این بطری استفاده می کند و همچنین وزن بالایی از پلی اتیلن را برای تولید این بطری استفاده می کند ، در نهایت ظرف مایع ظرفشویی با مقاومت بالایی تولد می شود و در برابر ضربه و فشار آستانه تحمل بالایی دارد و حالت پایدار خود را تا مدت طولانی حفظ می کند.

 

فروش انواع بطری ریکا و ظرف ۱ لیتری مایع ظرفشویی با قیمت مناسب

بطری ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل با ظاهر استاندارد و شکیلی تولید می شود ، اما به صورت کلی مشتریان پس از خرید این محصول می توانند با طراحی و درج یک لوگو بر روی این بطری ظاهر بسیار بهتری برای این بطری به وجود بیاورند. این بطری از جنسی است که لوگو به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از صفر تا صد کلیه فرآیند تولید تمامی محصولات را بدون حضور واسطه و به صورت مستقیم انجام می دهد. به همین دلیل برای فروش محصولات خود نازل ترین قیمت را در نظر می گیرد و مشتریان می توانند با خرید مستقیمی از کارخانه خریدی مقرون به صرفه داشته باشند ، در حالی که واسطه ها در این صنعت قیمت بالاتری را  نسبت به کارخانه ها برای فروش محصول اعلام می کنند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در صنف پلاستیک موفق شده تا اعتماد و رضایت مشتریان را بسیار جلب کند. مشتریان گرامی در هر استانی که هستند می توانند سفارشات خود را ثبت کنند و محصول را در استان و محل مورد نظر تحویل بگیرند.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : تولید و فروش ظرف ۱ لیتری مایع ظرفشویی طرح پریل + درب دو تکه

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۲/۵ ( ۱ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *