مقالات

قیمت عمده انواع ظرف بوگیر پلاستیکی ۱۰۰ ML با رنگبندی

تولید کننده انواع قوطی بوگیر ۱۰۰ میلی لیتر

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده بزرگ انواع ظرف بوگیر ۱۰۰ میلی لیتر است و قوطی بوگیر را با درب و رنگبندی مختلف با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان پشرفته و بزرگ در صنف پلاستیک است و با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه مستمر در این صنعت موفق شده تا اعتماد و رضایت مشتریان را کاملا جلب کند. این کارخانه تممی محصولات خود را با مواد کاملا مرغوب و نو تولید می کند ، به همین دلیل تمامی محصولات این کارخانه با استاندارد های ایمنی و بهداشتی مطابقت دارند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر ازاین ظروف برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. صنعت پلاستیک طی چندین سال اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته است جایگزین دیگر ظروف در صنعت بسته بندی شوند. به گونه ای که امروزه اغلب مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی و شوینده و شیمیایی و …. با استفاده از ظروف پلاستیکی بسته بندی می شوند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با بیش از صد نوع محصول مختلف توانسته است تا حدودی برای انواع محصولات در صنف های مختلف ظروف بسته بندی تولید کند. تمامی این ظروف مصرفی هستند و کارایی بالایی دارند ، بنابراین مرتبا در خط تولید این کارخانه این ظروف تولید می شوند و مشتریان می توانند سفارشات خود را ثبت کنند.

فروش عمده ظرف بوگیر ۱۰۰ گرمی + درب

ظرف بوگیر یکی از ظروف پلاستیکی کاربردی و پر مصرف است که در حجم ۱۰۰ میلی لیتر تولید می شود. این ظرف ازجنس پلاستک تولید می شود و برای تولید آن از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می شود.پلی اتیلن یکی از زیر شاخه های پلاستیک است و با توجه به ویژگی ها و مزایی که دارد به یکی از پر مصرف ترین پلاستیک های جهان تبدیل شده است. این ماده کاملا بدون اثر است ، بنابراین هیچ گونه واکنشی با محصول موجود در ظرف نشان نمی دهد و کیفیت محصول کاملا حفظ می شود. البته توجه داشته باشید ماده ای که برای تولید این ظرف به کار برده می شود ۱۰۰% نو است و هیچ ماده نامرغوبی در تولید آن به کار نبرده شده است. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی تولید کنندگان سودجو در صنف پلاستیک برای بهره وری از سود بیشتر و فروش ظروف با قیمت ارزان تر بدون اینکه مشتریان را آگاه کنند از مواد گرانول یا درجه دوم استفاده می کنند. این مواد ضمن اینکه به هیچ عنوان کیفیت ندارند ، بلکه موجب افت کیفیت محصول موجود ظرف نیز می شود.

 

قوطی بوگیر پلاستیکی پلی اتیلن ۱۰۰ ml

شیوه تولید این محصول بسیار پیشرفته است ، زیرا نکات ظریفی در ساختار این محصول وجود دارد که عدم رعایت آن باعث می شود تا محصول با ظاهر نامرتبی تولید شود. درب ظرف بوگیر دارای دو بخش است که بخش بالایی متحرک می باشد و به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد. با چرخش این درب حفره های درب بوگیر پیدا می شود و در واقع محصول موجود در ظرف بوگیر عمل می کند و بوی نامطبوع محیط را می گیرد. این درب مهم ترین جز ظرف بوگیر است و باید با کیفیت بالا تولید شود. همان گونه که ازنام این ظرف پیداست ، از آن برای نگه داری ماده بوگیر استفاده می کنند ، با توجه به اینکه مواد افزونی خوش به ماده بوگیر اضافه می شود ، بنابراین ظرف بادی بسیار با کیفیت باشد و هیچ گونه واکنشی با ماده بوگیر نداشته باشد تا کیفیت و بوی خوشاینده ماده کاملا حفظ شود.به همین دلیل برای خرید این محصول به کیفیت آن دقت داشته باشید. ظرف بوگیر ۱۰۰ میلی لیتر با رنگبندی متنوعی امکان تولید دارد. این ظرف عموما به رنگ سفید تولید می شود و رنگ درب آن می تواند متنوع و طبق دلخواه مشتری باشد.برای تولید این محصول با رنگ های مختلف تنها کافی است رنگ مورد نظر به مواد خام اولیه اضافه شود و ترکیب ماده پلی اتیلن را رنگدانه ها، موجب تولید ظرف با رنگ استفاده شده می شود.این قوطی به گونه ای تولید شده است که مشتریان می توانند به راحتی برچسب و ولگر مورد نظر را بر روی بدنه آن در کنند. جنس این قوطی ها کاملا استاندارد است و لوگو به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. این ظرف ها ظاهر ساده ای دارند ، اما با درج یک لوگو می توان ظاهر بسیار بهتری برای این قوطی به وجود آورد. ظرف بوگیر ۱۰۰ میلی لیتر به صورت استوانه ای و ساده تولید می شود ، به همین دلیل ظاهر شکیل و استانداردی دارد و برند های مختلف تولید کننده ظرف بوگیر می توانند از آن استفاده کنند.

 

قیمت ظرف بوگیر پلاستیکی درب دار با رنگبندی

کارخانه یک صنعت پلاست طراح تجربه و سابقه فراوانی در صنعت پلاستیک دارد و به همین دلیل محصولات درجه یکی را طراحی و تولید می کند. علاوه بر تولید ظروف پلاستیکی این کارخانه در زمینه ساخت قالب نیز فعالیت می کند و مطابق با نیاز و محصول مورد نظر شما قالب مورد نظر را می سازند و محصول دلخواه شمارا تولید می کند. در صنف پلاستیک تعداد واسطه ها برای فروش محصولات بسیار بالا است و به همین دلیل به لحاظ قیمت رقابت بسیاری در این صنعت وجود دارد. کارخانه هایی که به صورت مستقیم انواع ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کنند عموما قیمت مناسب تری را به نسبت واسطه ها برای فروش محصولات در نظر می گیرد.با توجه به اینکه کارخانه تیک صنعت پلاست طراح کلیه فرآیند تولید محصول را به صورت مستقیم انجام می دهد ، بههمین دلیل قیمت مناسب تری را نیز برای فروش محصولات در نظر می گیرد.بنابراین مشتریان می توانند به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی خرید کنند و خریدی بسیار مقرون به صرفه تر داشته باشند. ظرف بوگیر برند تیک پلاست با مواد کاملا نو و مرغوب تولید می شود وب هل حاظ کیفیت و ساختاری هیچ گونه نقص و ایرادی در این قوطی وجود ندارد. مشتریان محترم می توانند در هر استانی که هستند از طریق راه های ارتباطی موجود سفارشات خود را ثبت کنند و محصول مورد نظر را با کیفیت بالا تحویل بگیرند. پس از ثبت سفارشات و انجام امور لازم محصول مورد نظر شا در کوتاهترین زمان ممکن بدست شما می رسد.

 

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : قیمت عمده انواع ظرف بوگیر پلاستیکی ۱۰۰ ML با رنگبندی

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *