مقالات

تولید و فروش درب تیوپی دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ mm با رنگبندی

کارخانه تولید کننده انواع درب بطری با ابعاد مختلف

تیک پلاست یکی از تولید کنندگان انواع درب بطری است و انواع درب تیوپی دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ میلی متر را مناسب خمیر دندان و کرم و .. تولید و با قیمت مناسب به فروش می رساند . کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان بزرگ و مطرح در صنعت پلاستیک است و طی چندین  سال اخیر با تولید محصولات بسیار متنوع موفق شده تا نیاز صنایع مختلف را برای بسته بندی محصولات رفع کند. این کارخانه تولید کننده انواع بطری و درب بطری است و انواع بسیار مختلفی از درب های پلاستیکی را برای انواع بطری ها تولید می کند. درب فیلیپ تاپ ، درب پوش پول و درب تیوپی و درب فندکی از نمونه های کاربردی و پر مصرف هستند که برای انواع بطری ها مورد استفاده قرار می گیرند. درب تیوپی یکی از انواع درب های بسیار پر مصرف و کاربردی است و در موارد بسیاری کاربرد دارد. عموم مردم ممکن است درب تیوپی را به اسم نشناسند اما به فراوانی آن را در زندگی روزمره خود دیده اند. درب هایی که برای انواع تیوپ ها مورد استفاده قرار می گیرد با عنوان درب تیوپی خوانده می شود ، درب تیوپی به عنوان درب تیوپ خمیر دندان ، انواع ضد آفتاب های تیوپی و کرم ها و انواع مرطوب کننده و ژل ضد عفونی کننده و …. کاربرد دارد. در واقع این درب ها بر روی تیوپ ها بسته می شوند و با عنوان درب تیوپی خوانده می شوند.

فروش انواع درب تیوپی مناسب انواع خمیر دندان ، کرم و …

درب تیوپی در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شود و امکان استفاده از آن بر روی انواع تیوپ ها ممکن است. این درب ها با دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ تولید می شوند و با توجه به ابعاد بر روی تیوپ مورد نظر بسته می شوند. درب تیوپی به صورت پیچی باز و بسته می شود و نحوه باز و بسته کردن آن برای مصرف کننده بسیار آسان است. این درب ها ضمن اینکه به آسانی باز و بسته می شوند ، بلکه ظاهر زیبایی نیز دارند و ظاهر استانداردی را برای تیوپ به وجود می آورند. این قطعه ، با اینکه بسیار ساده و کوچک است ولی بسیار پر مصرف و کاربردی است ، زیرا بدون وجود این درب ها استفاده از تیوپ عملا غیر ممکن می شود و موجب خراب شدن و فرسودگی محصول موجود در تیوپ می گردد. با توجه به اینکه درون این تیوپ ها اغلب مواد آرایشی بهداشتی و مراقبتی نگه داری می شود ، بنابراین بسیار مهم است که درب تیوپ ها به خوبی بر روی تیوپ بسته شود و آن را به خوبی عایق بندی کند ، زیرا در صورتی که این درب نتواند به خوبی دهانه خروجی تیوپ را بپوشاند ، باعث می شود تا هوا از بین فضای خالی بین درب و تیوپ عبور کند و موجب خراب شدن و فرسودگی ماده موجود در تیوپ شود. بنابراین اکیدا توصیه می شود حین خرید درب تیوپی به این نکات توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

تولید انواع درب تیوپی دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ mm

برای تولید درب تیوپی از ماده ای به نام پلی پروپیلن استفاده می شود. پلی پروپیلن یکی از مرغوب ترین و بهترین پلاستیک های موجود در دنیا است که با اختلاف از سایر مواد پلاستیکی با کیفیت تر ومرغوب تر می باشد. این ماده کاملا بدون اثر است و در برابر مواد شیمیایی و اسیدی هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی دهد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از این ظروف استفاده کنید. این درب ها با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه تزریق پلاستیک تولید می شوند و فرآیند تولید آن بسیار دقیق و پیشرفته است. در این روش ابتدا مواد خام پلی اتیلنن را درون دستگاه تزریق می ریزند و سپس این مواد تحت تاثیر دمای بسیار بالا قرار می گیرند و به ماده ای مذاب تبدیل می شوند. سپس این ماده مذاب با فشار بالایی به درون قالب تزریق می شود و شکل قالب را به خود می گیرد و پس از سرد شدن از دستگاه خارج می شود. این فرآیند دقت بسیار بالایی دارد ، به همین دلیل این محصولات با ظاهری بدون عیب و نقص تولید می شوند و پس از تولید کاملا آماده مصرف می باشند.

فروش عمده درب تیوپ دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ mm

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح خط تولید بسیار پیشرفته و مجهزی دارد و اپراتور ها و واحد فنی دستگاه های این کارخانه محصولات را در بهترین کیفیت تولید می کند و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از این محصولات استفاده کنند. در این کارخانه درب تیوپی با ۳ نوع قالب مختلف تولید می شود و در ۳ نوع مختلف درب تیوپی دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ mm مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح انواع این درب هارا با رنگبندی متنوع طراحی و تولید می کند. امکان تولید این محصول با رنگبندی دلخواه مشتریان وجود دارد و مشتریان می توانند این محصول را در هر رنگی سفارش دهند. رنگ هایی که برای تولید این محصول به کار برده می شود با استاندارد غذایی و بهداشتی کاملا مطابقت داد و به همین دلیل این محصول با کیفیت بالایی تولید می شود و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح انواع ظروف پلاستیکی را با کیفیت بسیار بالا تولد می نماید ، این کارخانه از تهیه مواد اولیه تا ساخت قالب محصولات و فرآیند تولید و فروش را به صورت کاملا مستقل انجام می دهد و به همین دلیل برای فروش محصولات نیز نازل ترین قیمت را در نظر می گیرد. بنابراین مشتریان با خرید مستقیم از کارخانه می توانند خریدی بسیار مقورن به صرفه تر داشته باشند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح همچنین امکان ارسال بار به سراسر کشور را فراهم کرده است و مشتریان محترم در هر استانی که هستند می توانند از طریق راه های اینترنتی مختلف سفارشات خود را ثبت کنند و محصول را در بازه زمانی کوتاه در محل مورد نظر تحویل بگیرند. این کارخانه تمامی محصولات خود را قبل از ارسال به لحاظ کیفیت می سنجد و به هیچ عنوان محصولاتی که دارای عیب و نقص هستند برای مشتریان ارسال نمی شود. در صورت وجود هر گونه ایراد احتمالی در بار امکان مرجوع نموده محصولات ایراد دار وجود دارد. برای ثبت سفارشات خود کافی است ، از طریق راه های ارتباطی موجود با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و سفارشات خود را ثبت کنید و پس از انجام مراحل اداری ، کالای شما به محل مورد نظر ارسال خواهد شد.

گرد آوری و تنظیم : واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

عنوان مطلب : تولید و فروش درب تیوپی دهانه ۱۹ ، ۲۵ و ۳۵ mm با رنگبندی

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *