مقالات

قیمت و خرید عمده درب بطری نوشابه و آب معدنی

مرکز خرید درب بطری

تولید کننده درب بطری نوشابه

درب بطری نوشابه یکی از محصولات بسیار پر مصرف است که حتی روزانه ممکن است بارها از آن استفاده کرده باشید. درب بطری نوشابه باید دارای یک سری مشخصه ها باشد تا بتوان از آن به عنوان درب بطری نوشابه استفاده کرد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح عرضه کننده و تولید کننده با سابقه انواع مصنوعات پلاستیکی در صنعت بزرگ پلاستیک و بسته بندی است و به عنوان یکی از تولیدی های معتبر و بزرگ در تهران فعالیت م یکند. کارخانجات تولید کننده ظروف پلاستیکی در تهران و کرج بسیار زیاد هستند ، اما پیدا کردن تولید کننده ای که تمامی استاندارد های بهداشتی و ایمنی را در ساخت ظروف پلاستیکی رعایت کند کمی سخت است ، زیرا استفاده از مواد ۱۰۰% نو ، استفاده از دستگاه های پیشرفته وبه کارگیری از قالب های خاص و با کیفیت در تولید یک محصول مرغوب بسیار مهم است.برای تولید ظروف پلاستیکی خط تولید این کارخانه شامل دستگاه های بسیار متنوعی است و به همین دلیل گوناونی و تنوع محصولات کارخانه تیک پلاست بسیار زیاد است. محصولات تزریق پلاستیکی یکی از محصولات پرطرفدار و پر مصرف هستند  با استفاده از روش قالب گیری تزریق محصولات بسیار گوناگونی تولید می شود و صنایع مختلف می توانند برای بسته بندی محصولات خود از ظروف این کارخانه استفاده کنند. درب پلاستیکی بطری یکی از حصولاتی هستند که با شیوه تزریق تولید می شوند. فرآیند قالب گیری تزریق برای تولید انواع د رب ها تنها روشی است که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می دهد. قالب های درب بطری معمولا ۲۴ کویته و یا ۱۶ کویته هستند. به طور دقیق تر با قالب ۲۴ کویته درب با هر پارت تولید و باز و بسته شدن قالب ۲۴ عدد درب تولید می شود که این موضوع در تولید محصول با سرعت بالا و کوتاه تر شدن بازه زمانی سفارش مشتریان بسیار کمک کننده است.

درب بطری نوشابه

درب بطری پلاستیکی با کیفیت بالا

  نوشابه ، دلستر و یا لیموناد و … از نوشیدنی های گازدار هستند که اگر درب بطری این نوشیدنی های گازبند نباشد عملا این نوشیدنی ها طعم خود را از دست می دهند و به هیچ عنوان قابل مصرف نمی باشند ، اهمیت خرید درب گازبند دهانه ۲۸ برای این محصولات به قدری زیاد است که کوچکترین بی توجهی به آن باعث می شود تا محصول شما کاملا هدر برود و مورد رضایت مصرف کننده قرار نگیرد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح انواع درب بطری گلزبند را در دهانه های مختلف تولید می کند. درب بطری گازبند دهانه ۲۸ بر روی انواع بطری هایی که دارای درب خروجی با سایز ۲۸ هستند قابلیت استفاده دارد. از درب دهانه ۲۸ گازبند به عنوان درب بطری دلستر ، بطری نوشابه و سایر نوشیدنی های گازبند استفاده می کنند. برای تولید درب بطری پلاستیکی با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه تزریق پلاستیک بادی استفاده می کنند. این دستگاه ها همگی ساخت کشور آلمان بوده و از تمامی المان های کاربردی در مجهز کردن این دستگاه ها استفاده می کنند. درب بطری گازبند دارای پلمپی است که به خوبی بطری را گازبند می کند و به هیچ عنوان مانع از نشتی گاز موجود در بطری نمی شود. درب بطری پلاستیکی گازبند دهانه ۲۸ با رنگبندی متنوعی تولید می شود و مشتریان می توانند رنگ این محصول را به دلخواه خود تغییر دهند.

خرید درب بطری نوشابه

قیمت درب بطری آب معدنی و نوشابه

این کارخانه برای استفاده از رنگدانه های درب این بطری از رنگ هایی استفاده می کند که دارای گرید غذایی هستند و می توان با اطمینان خاطر از این درب ها برای انواع بطری های حاوی نوشیدنی و … استفاده کرد. درب بطری گازبند پلاستیکی دهانه ۲۸ قالب مخصوص خود را دارد ، این قالب با کیفیت بسیار بالایی طراحی و ساخته شده است و این محصول را در بهترین کیفیت و کارایی طراحی و تولید می کند. درب بطری نوشابه و دلستر به صورت پیچی بر روی بطری باز و بسته می شود ، رزوه هایی که درون این درب قرار گرفته است بسیار مقاوم و محکم هستند و این درب در اثر باز و بسته شدن های مداوم به هیچ عنوان دچار ساییدگی نمی شود و می توان تا مدت طولانی از ان استفاده کرد. درب بطری پلاستیکی با مواد تزریق تولید می شود ، ماده ای که برای تولید درب بطری نوشابه مورد استفاده قرار می گیرد پلی پروپیلن است. پلی پروپیلن به عنوان یکی از گرید های پر مصرف پلاستیک شناخته می شود و بسیار پرکاربرد است . درب بطری نوشابه پلاستیکی دهانه ۲۸ توسط کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با استفاده از متریال درجه ۱ و تجهیزات به روز دنیا ساخته می شود و به همین دلیل این محصول با رادمان و کیفیت بالا تولید می گردد. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح برای فروش درب بطری گازبند نوشابه و دلستر به دلیل اینکه تولید کننده بدون واسطه این محصول است قیمت بسیار مناسب تری را در نظر می گیرد.  برای خرید انواع درب گازبند دهانه ۲۸ می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با مدیر فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. این کارخانه همچنین شرایط ارسال بار به تمامی نقاط کشور را فراهم کرده استو

برای خرید انواع بطری پت پلاستیکی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ – مسئول فروش

۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

 

۴/۵ ( ۱ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *