مقالات

تولید کننده و فروشنده انواع بطری های سم کشاورزی + قیمت

تولید کننده بطری سم

بطری سم پلاستیکی ۵۰۰ سی سی

کارخانه تیک پلاست با نام تجاری تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولیدی های ظروف پلاستیکی فعال در تهران است و به عنوان یکی از برند های به نام و فعال در این صنعت شناخته شده است. بطری سم کشاورزی تیک پلاست از محصولات پر طرفدار این کارخانه می باشد. این ظرف قابل استفاده برای محصولات گوناگونی از جمله مواد شیمیایی و …است و کاربرد های گوناگونی دارد. این کارخانه در زمینه تولید انواع ظروف پلاستیکی با جنس های مختلف فعالیت می کند و انواع بطری پت ، بطری پلی اتیلن و ظروف تزریق پلاستیک پلی پروپیلن را طراحی و تولید می کند. بطری های پلاستیکی پلی اتیلن از پر مصرف ترین و کاربردی ترین انواع مصنوعات پلاستیکی هستند و با استفاده از ماده ای به نام پلی اتیلن ساخته می شود. پلی اتیلن در واقع همان سنتز شیمیایی اتیلن است و پس از یک سری از واکنش ها به پلی اتیلن تبدیل می شود.پلی اتیلن از طریق ترکیب نفت خام و گاز های طبیعی بدست می آید و و عمدتا به اختصار PE نام برده می شود.پلی اتیلن معمولا به صورت خالی کاربردی ندارد و بیشتر مواقع برای تولید ظروف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی اتیلن در دسته گرمانرم ها قرار می گیرد و با استفاده از پلیمریزاسیون گازی به نام اتیلن بدست می آید. ساختار مولکول ها و توزیع وزن مولکولی باعث می شود تا خاصیت های مختلفی مانند چگالی ، شاخص جریان مذاب ، شبکه ای شدن و … را در انواع پلی اتیلن ها تغییر داد.از پلیمر ها با وزن مولکولی پایین برای روان کننده ها و ساخت آنها استفاده می کنند. از پلیمر پلی اتیلن با وزن مولکولی بالاتر در صنعت پلاستیک و برای تولید ظروف بسته بندی نیز به فراوانی استفاده می کنند و بیشترین کاربرد را در این صنعت دارد. اگر بخواهیم ساختار یکی از مولوکول های پلی اتیلن را بررسی کنیم می توان گفت پلی اتیلن یک زنجیر بلند از اتم های کربن است که به هر یک از اتم های کربن دو اتم هیدروژن چسبیده شده است.

بطری سم کشاورزی

انواع بطری های سم ۱ لیتری و نیم لیتری

پلی اتیلن ها انواع مختلفی دارند و شامل پلی اتیلن سبک ، پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن خطی با دانسیته پایین و ….. تقسیم می شوند و همه این ویژگی ها به دلیل تغییر در ساختار مولکول پلی اتیلن ها استت. محصولات ما  در تمامی کشور و در صنایع مختلفی از جمله مواد غذایی، شیمیایی و … مورد استفاده قرار گرفته اند و سابقه همکاری با کارخانه های بزرگی از جمله هوم کر و …. در کارنامه تیک پلاست موجود است. بطری پلی اتیلن ۵۰۰ سی سی تیک پلاست از محصولات پر طرفدار این کارخانه می باشد. این ظرف قابل استفاده برای محصولات گوناگونی از جمله مواد شیمیایی و …است و کاربرد های گوناگونی دارد. اندازه کوچک این ظرف در عین جادار بودن گزینه مناسبی برای خودرو ها ومنازل که مشکل کمبود فضا دارند است. این بطری قابل سفارش با درب دارای فوم و پلمپ دار می باشد. فوم موجود در داخل درب باعث جلوگیری از نشت مواد به خارج از ظرف می شود. همچنین فوم باعث جلوگیری از تبخیر مواد فراری مانند الکل می گردد و گزینه مناسبی برای این گروه از محصولات است. پلمپ موجود در درب نیز باعث می شود خیال مصرف کننده از محصولی که استفاده می کند راحت تر باشد.  دهانه درب بطری سم کشاورزی پلی اتیلن نسبتا بزرگ است و مواد را به سرعت می توان از داخل ظرف خارج کرد. ضخامت این گالن از اندازه مناسبی برخودار است و دوام مناسبی را دارد و طبق استاندار های روز دنیا می باشد. تولید کنندگان شاید تمایل داشته باشند بسته بندی محصولات خود را به رنگ دلخواه خود و متناسب با برندشان به دست مشتری برسانند به همین جهت  گالن و درب گالن را در رنگ های مختلف مطابق با سلیقه مشتری می توان در کارخانه تیک پلاست در تیراژ های مختلف تولید کرد. بطری پلی اتیلن نیم لیتری به صورت استوانه ای طراحی شده است و می توان یک لیبل مناسب را برای ان طراحی کرد.

بطری سم یک لیتری

قیمت بطری های سم و کود کشاورزی 

ساختار ساده این بطری باعث شده تا کاربرد های آن افزایش پیدا کند و مشتریان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای خرید انواع بطری نیم لیتری پلاستیکی با درب می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود سفارش خود را ثبت کنید ، مشتریانی که اطراف تهران و کرج و حومه هستند نیز می توانند برای خرید حضوری این بطری ها تشریف بیاورند و کیفیت محصول را از نزدیک مشاهده کنند. بطری سم کشاورزی  ۵۰۰ سی سی با کیفیت بسیار بالا تولید می شود و امکان تولید بطری پلاستیکی نیم لیتری در رنگبندی متنوع مطابق با دلخواه مشتریان وجود دارد. این بطری با بهترین متریال و مواد اولیه تولید می گردد و به همین دلیل مشتریان می توانند با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنند. بطری پلاستیکی ۵۰۰ سی سی با درب به فرو م یرشد و مشتریانی که تعداد بالایی از این محصول را خریداری کنند از تخفیفات ویژه کارخانه تیک پلاست بهره مند می شوند ، این کارخانه برخی از محصولات را نیز به صورت خرده به فروش می رساند اما به صورت کلی عمده فروش ظروف پلاستیک در حیطه تخصص این کارخانه است. بنابراین پیشنهاد می شود اگر از این ظروف پلاستیکی استفاده می کنید خرید خود را یکجا و به صورت عمده انجام دهید تا بتوانید از تخفیفات ویژه ای کارخانه بهره مند شوید. برای خرید انواع ظروف پلاستیکی نیم لیتری با درب کافی است از طریق راه های ارتباطی مختلف مانند تماس یا واتساپ با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر را سفارش دهید ، در هر شهرستانی که باشید نیز محصول مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.

برای خرید انواع بطری پت پلاستیکی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ – مسئول فروش

۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

 

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *