مقالات

معرفی دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ لیتری + قیمت

دستگاه تزریق پلاستیک بادی چیست؟

دستگاه تزریق پلاستیک بادی در صنعت بزرگ پلاستیک  یکی از پرکاربرد ترین انواع دستگاه های تزریق بادی به حساب می آید. از دستگاه تزریق بادی ۴ لیتری برای تولید انواع گالن و بطری ها از ظرفیت ۱ لیتر تا ظرفیت ۴ لیتر می توان استفاده کرد. به صورت کلی کاربرد دستگاه تزریق بادی ۴ لیتری برای تولید انواع بطری مواد شوینده و بطری سرکه و انواع دبه ماست و …. است. کارخانه تیک پلاست برای تولید دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ لیتری از متریال درجه ۱ استفاده می کند. در صورتی که بخواهیم نحوه کار دستگاه تزریق پلاستیک بادی را شرح دهیم می توان گفت اولین مرحله از کار این دستگاه جریان دادن اکستروژن در لوله ها است و سپس مرحله قالب گیری پلیمر و پرکردن با هوا و در آخر استفاده از قالب های پیش ساخته و تولید محصول است. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده انواع بطری پلی اتیلن است و گالن های پلی اتیلن را در ظرفیت های مختلف و با مدل های متنوع طراحی و تولید می کند. تیک پلاست به عنوان تولید کننده بزرگ انواع بطری های کوچک و بزرگ این محصولات را به صورت تخصصی با استفاده از قالب های خاص و دستگاه های به روز طراحی و تولید می کند. برای تولید این گالن ها از دستگاه پلاستیک بادی و قالب مخصوص گالن ۲۰ لیتری استفاده می کنند. این کارخانه ضمن اینکه تولید کننده گالن ۲۰ لیتری است در زمینه خرید و فروش دستگاه پلاستیک بادی و ساخت قالب بادی ۲۰ لیتری و … فعالیت می کند ، بنابراین حتی اگر طراحی خاصی از این گالن ها را مد نظر دارید می توانید انواع قالب پلاستیک بادی را بسازید.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک 200 گرمی

انواع دستگاه تزریق بادی پلاستیک

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان بزرگ و پیشرو در صنعت بزرگ پلاستیک و بسته بندی است و انواع بسیار متنوعی از ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کند.تیک پلاست به عنوان سازنده دستگاه تزریق پلاستیک بادی انواع دستگاه تزریق بادی کوچک و بزرگ را تولید می کند و همچنین در زمینه ساخت قالب دستگاه تزریق نیز فعالیت دارد.این کارخانه انواع دستگاه پلاستیک بادی چینی نو و دست دوم را نیز خرید و فروش می کند. خرید و فروش دستگاه پلاستیک بادی توسط کارخانه تیک پلاست با قیمت بسیار منصفانه و با بهترین خدمات انجام می شود. قیمت دستگاه تزریق پلاستیک بادی دست دوم نسبت به دستگاهها نو بسیار مناسب تر است و کارخانه تیک پلاست انواع دستگاه پلاستیک بادی دست دوم را نیز با بهترین کیفیت و کارایی به فروش می رساند و خدمات پس از فروش این دستگاه هارا نیز به مشتریان ارائه می دهد.از دستگاه تزریق بادی پلاستیک ۴ لیتری می توان برای تولید انواع بطری های ۴ لیتری پلاستیکی استفاده کرد.

جدید ترین دستگاه تزریق پلاستیک

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ لیتری

گالن های پلی اتیلن در ظرفیت های مختلف برای مصارف مختلفی کاربرد دارد و می توان از آن در صنایع گوناگون استفاده کرد ، ظاهر استاندارد گالن های پلاستیکی این کارخانه باعث شده تا بسیار پرطرفدار باشد و از آن به عنوان گالن آب ، بنزین ، مواد شوینده ، الکل و … استفاده کنند.قیمت بطری پلاستیکی تحت تاثیر فاکتور های مختلفی تعیین می شود و  وزن گالن ، نوع رنگ و نوع درب و …. از جمله مواد تاثیر گذار در قیمت هستند. برخی از تولید کنندگان و فروشندگان سودجو در صنعت پلاستیک مواد نو را با مواد دست دوم یا اصطلاحا گرانول ترکیب می کنند و محصول را با قیمت مناسب تر به مشتریان می فروشند. گالن های پلاستیکی توسط کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای به فروش می رسد ، قیمت بطری های پلی اتیلن این برند نسبت به سایر تولید کنندگان منطقه نیز ارزان تر است و مشتریان با خرید مستقیم از کارخانه می توانند خرید مقرون به صرفه تری داشته باشند. برای خرید انواع دستگاه تزریق ۴ لیتری و سایر ظروف پلاستیکی با رنگبندی دلخواه کافی است از طریق راه های ارتباطی موجود سفارش خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین بازه زمانی تحویل بگیرید.

برای خرید انواع بطری پت پلاستیکی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ – مسئول فروش

۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *