مقالات

قیمت عمده بطری پت کوچک ۶۰ ، ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۲۵۰ سی سی

قیمت بطری پت کوچک پلاستیکی ۳۰ ، ۴۰ ، ۶۰ و ۱۰۰ سی سی

فروش ارزان انواع بطری پت استوانه ای و کتابی در حجم های مختلف ، امکان ارسال به سرتاسر کشور ، تخفیف ویژه برای سفارش های بالا . کارخانه تیک پلاست تولید کننده بزرگ انواع ظروف پت است و انواع بطری پت کوچک ۳۰ ، ۴۰ ، ۶۰ ، ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۲۵۰ سی سی را با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک پلاست جز یکی از تولید کننده های موفق در صنعت پلاستیک است . که انواع محصولات را با بالاترین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند . تیک پلاست بطری پت را در سایز های ۱۰۰ ، ۱۱۰ ، ۱۲۰ ، ۶۰ ، ۲۵۰ ، ۱۳۰ سی سی با دهانه های مختلف با مواد درجه یک تولید می کند . این نوع بطری ها بیشتر برای لوازم های آرایشی بهداشتی ، شامپو ، محصولات دارویی . نظیر این موارد مورد استفاده قرار میگیرد . بطری های پت به نحوه ی طراحی شده است که نسبت به موادهای شیمیایی و در محیط های مرطوب واکنشی نشان نمی دهد . ویژگی های مواد پریفرم مقاومت بالا در برابر شکستگی ، سبک وزن بودن، انعطاف پذیری و .. ان است . این ویژگی ها باعث شده در بازار جز پرکاربرد ترین و پرفروش ترین محصول باشد. تیک پلاست کیفیت و درجه یک بودن محصول را برای خریدارن تضمین می کند و مشتریان می توانند بدون هیچگونه واسطه ای مستقیم از کارخانه خریداری کنند. بطری های پت به همراه درب است و انواع مختلفی از درب ها را نسبت به نوع محصولی که دارید می توانید انتخاب کنید درب هایی مانند درب های اسپری ، فیلیپ تاپ، درب فندکی ، و … برای بطری های پت مورد استفاده قرار میگیرد. بطری پت با مواد پریفرم و با دستگاه بادی بطور شفاف تولید می شود .

 

بطری پت استوانه ای

خرید بطری پت پلاستیکی رنگی ۱۲۰ ، ۲۰۰ و ۲۵۰ سی سی

مزایای بطری پت کوچک پلاستیکی شامل استحکام بالا ، خنثی و بی اثر در برابر دما و نور و مواد شیمیایی  ، شفاف ، سبک وزن ، می شود . خریداران این بطری ها را باید به همراه درب سفارش دهند و درب بطری را می توانند مطابق دلخواه خود همانطور که انواع درب ها نام برده شد انتخاب کنند . برای خرید بطری  پلاستیکی در بهترین حالت باید واسطه ها در میان نباشد تا شخص خریدار با تولید کننده بطور مستقیم در ارتباط باشد و همین موضوع باعث می شود شخص خریدار با قیمت کارخانه محصول را خریداری کند .بطری های پت توسط پریفرم ها تولید میشود . پریفرم یک قطعه شبیه به پلاستیک است و  به لوله های ازمایشی بسیار شباهت دارد  این قطعه شبیه شیشه است اما قابلیت شکستگی را ندارد و می توان این قطعه را جابه جا کرد چیزی که باعث شکل گیری  پلاستیک ها می شود قالب های پریفرم است و این قالب ها را در صنعت بطری سازی و صنایع غذایی استفاده می کنند و اکثر ظروفی که در عموم و در طی زندگی استفاده می کنیم توسط این قالب ها ساخته می شوند . ظروف های پلاستیکی که در اطرافمان وجود دارد مثل بطری اب معدنی نظری این و بطری های مناسب برای لوازم آرایشی بهداشتی …توسط همین قالب ها شکل گرفته اند و دستگاه های قالب بندی های مخصوصی وجود دارد که به آسانی می توان به پلاستیک شکل داد.

 

فروش عمده بطری پت

فروش عمده بطری پت کوچک رنگی و شفاف

این قالب ها یک نوع روش برای به وجود اوردن انواع مختلف پت به بطری است واین قالب ها با وجود ظاهری متفاوت کاربرد های متفاوتی نیز دارد سطحی صاف و شفاف و بدون خش دارد . طراحی این چنین  قالب هایی یکی از حساس ترین و مهم ترین موضوعات در زمینه تولید بطری در صنعت های مختلف به شمار می اید و باید در طراحی این نوع قالب ها باید نکات مهمی را در نظر گرفت مثل مطابقت داشتن آن در محیط زیست باید اشاره کرد . مهمترین ویژگی تولید این قالب ها انعطاف پذیر بودن و مطابق بودن با شرایط محیط زیست است . .و یکی دیگر از روش های مهم که در شکل گیری پلاستیک ها وجود دارد قالب گیری است و این نحوه کار قطعات سه بعدی و پیچیده ای را در زمان کوتاه تولید می کند و این قالب ها را در صنایع موادهای غذایی و یا موادهای شوینده و لوازم های آرایشی بهداشتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و به این وسیله می توان طرح های مختلف ساخت قالب گیری پریفرم شامل بسته شدن قالب ،  تزریق ، نگهداری فشار قالب ، خنک کاری قطعه در قالب ، باز شدن قالب و در نهایت خروج پران را از درون قالب پریفرم است .برای اینکه کیفیت یک قالب تولید شده را بتوان تشخیص داد باید نکاتی را مورد توجه قرار داد برای ساخت و تولید انواع قالب ها نیاز به دستگاه های مخصوص به آن محصول است که هر چقدر این قالب ها کیفیت بالا و خوبی داشته باشند محصولات با کیفیت و بهتری تولید می کند ، اگر در تولید قالب ها  افراد کادر فنی نظارت داشته باشند می توان  از کیفیت محصول تولید شده اطمینان حاصل کرد .

 

قوطی پت

قیمت بطری پت پلاستیکی ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی

اگر به دنبال بطری پت کوچک ۱۰۰ ، ۱۱۰ ،۲۰۰ ، ۲۵۰ ، ۶۰ ، ۳۰ سی سی کاملا مقاوم در برابر هر گونه ضربه و دما هستید ما به شما این محصول منحصر به فرد پرکاربرد در همه زمینه ها پیشنهاد می کنیم . کارخانه تیک پلاست جزء یکی تولید کننده های موفق در زمینه تولید انواع پلاستیکی بوده و تمام محصولات را با بهترین کیفیت و با موادهای درجه یک و مرغوب و همچنین از بروزترین تکنولوژی ها برای ساخت محصولات استفاده می کنند که کاملا تضمین شده است لیست قیمت های عمده بطری پت به علت نوسانات ارزی قیمت مواد بطور لحظه ای و آنلاین محاسبه می شود و همین موضوع باعث شده تولید کننده و مسئول فروش نتوانند قیمت ثابتی داشته باشند و قیمت محصول را بصورت آنلاین  به مشتریان اعلام می کنند کارخانه تیک پلاست در استان تهران واقع شده است و امکان سفارش و ارسال به سراسر ایران را دارد . خریداران می توانند محصول را با کیفیت بالا و کاملا استاندارد را بدون هیچ واسطه ای مستقیم از کارخانه خریداری کنند مسئول فروش ما محصولات را بطور کامل برای شما بصورت کامل توضیح می دهند برای ثبت سفارش خود و برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروش بطری پت استوانه ای

 

برای خرید بطری پت کوچک ۱۰۰ ،۱۱۰ ، ۲۰۰ ، ۲۵۰ ، ۶۰، ۳۰ سی سی  در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

مسئول فروش۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ 

پشتیبانی فروش۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱

خط ثابت۰۲۱۹۱۳۰۲۶۲۹ 

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *