مقالات

فروش بطری مایع لباسشویی ۱ لیتری با طراحی خاص + درب

تولیدی بطری شوینده پلی اتیلن 

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع بطری مواد شوینده در ظرفیت های مختلف است و بطری مایع لباسشویی ۱ لیتری پلی اتیلن را با قیمت مناسب به فروش می رساند. صنعت پلاستیک در بسته بندی سیاری از محصولات غذایی ، محصولات آرایشی بهداشتی ، دارویی و شوینده و … کاربرد فراوان دارد.صنعت شوینده برای بسته بندی ۹۰% محصولات از پلاستیک استفاده می کند.مایع دستشویی ، مایع ظرفشویی  , و … با ظروف پپلاستیکی بسته بندی می شوند و بسته بندی نقش حائز اهمیتی در فروش محصولات دارد ، بنابراین برند های مختلف تولید کننده مواد شوینده در انتخاب ظروف بسته بندی شیک تر و شکیل تر با یکدیگر رقابت می کنند.علاوه بر ظاهر زیبا ، کیفیت بالای این ظروف بسیار نیز است.به عنوان مثال وایتکس و سایر محلول های ضد عفونی کننده که کمی خاصیت خورندگی دارند باید در ظروف بسیار با کیفیت و مقاوم نگه داری شوند.در غیر این صورت ظرف دچار خرودگی می شود و ممکن است مایع درون بطری به بیرون نشتی پیدا کند. بطری  مایع لباسشویی یکی از ظروف پلاسیکی کاربردی و پر فروش است که به علت طراحی زیبا و منحصر به فرد ظرفداران بسیاری دارد و بسیاری از تولید کنندگان انواع مواد شوینده از این ظرف برای نگه داری مایع ظرفشویی استفاده می کند.البته طراحی و قالب این بطری مختص برند پریل است اما با ایجاد تغییراتی کوچک در قالب این بطری می توان از ان استفاده کرد.

قیمت بطری مایع لباسشویی یک لیتری پلاستیکی

بطری ۱ لیتری طح پریل به همراه درب ارائه می شود . در واقع بدون وجود درب امکان استفاده از این بطری به هیچ عنوان وجود ندارد.در دو تکه و سه تکه که با عنوان درب پوش پول نیز شناخته می شوند ، جز یکی از مناسب ترین درب ها برای این بطری است.درب دو تکه مصرف بسیار آسانی دارد و خروج سیال از ان به راحتی انجام می شود.ایندرب همچنین آب بند و مایع بند است ، به حدی که احتمال نشتی سیال از ان تقریبا نزدیک به صفر می باشد. به صورت کلی ساختار شیمیایی پلی اتیلن ها ساده می باشد ، این ساختار و زنجیره شامل  اتم های کربن می باشد که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیده شده است.پلی اتیلن در صنعت پلاستیک کاربرد بسیار فراوانی دارد و از آن در تولید لوازم پلاستیکی و  ظروف شوینده و … بسیار استفاده می کنند. بطری های پلی اتیلن به لحاظ مقاومت فیزیکی بسیار عالی عمل می کنند و در صورتی که مطابق با استاندارد های لازم ساخته شده باشند به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.

 

بزرگترین تولید کننده ظروف شوینده پلاستیکی 

البته استفاده از مواد کاملا نو پلی اتیلن نیز بسیار مهم است و در صورتی که نمواد دست دوم را با مواد نو ترکیب کنند کیفیت ظرف افت پیدا می کند. بطری مایع لباسشویی ۱ لیتری با استفاده از مواد ۱۰۰% نو پلی اتیلن ساخته می شود و به همین دلیل مقاومت فیزیکی بالایی دارد. ، این بطری همچنین با رنگدانه های فود گرید تولید می شود و به همین دلیل محصولی که درون آن نگه داری می شود بدون هیچ گونه تغییری در کیفیت باقی می ماند. بطری مایع لباسشویی یک لیتری پلاستیکی دارای دسته ای است که حملو نقل آن برای مصرف کننده آسان می شود و همچنین ساختار این بطری به گونه ای است که می توان به راحتی یک لیبل بر روی بطری درج کرد و ظاهر بسیار زیباتری را برای بطری به وجود آورد.  بطری مایع لباسشویی عموما به رنگ سفید و ابی تولید می گردد ، اما امکان تولید بطری با رنگبندی دلخواه مشتریان وجود دارد. این بطری دارای درب مقاوم با آب بندی بسیار خوبی است و به همین دلیل حین جا به جایی و حمل و نقل این بطری به هیچ عنوان شاهد ریزش و نشتی مواد نمی شوید. فرآیسند تولید درب بطری با خود بطری کاملا متفاوت است ، برای تولید درب بطری مایع لباسشویی از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود ، در حالی که برای تولید بطری مایع لباسشویی از دستگاه پلاستیک بادی استفاده می شود.

بطری مایع لباسششویی به گونه ای ساخته می شود که می توان از آن برای نگه داری سایر شوینده ها ماند بطری شامپو فرش و بطری شوینده سطوح و … نیز استفاده کرد. کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده بزرگ انواع بطری مواد شوینده و انواع گالن مایع ظرفشویی و دستشویی و … در ظرفیت های مختلف ۴ و ۳ و ۱ لیتری سایر ظروف نگه دارنده مواد شوینده را تولید و به صورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید انواع بطری مایع لباسشویی و بطری پریل و انواع گالن ۴ لیتری طرح اوه و … می توانید با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. تیک فروش این کارخانه در ساعات کاری آماده پاسخگویی به مشا مشتریان محترم هستند و حتی در صورت دلخواه می توانید به صورت حوری برای خرید محصول مورد نظر تشریف بیاورید.در صورتی که شهرستان تشریف دارید نیز می توانید خرید اینترنتی بطری را انجام دهید و محصول شما در اسرع وقت با کیفیت بالا ارسال خواهد شد.

برای خرید بطری پلاستیکی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳مسئول فروش

۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *