مقالات

ساخت قالب تزریق پلاستیک تخصصی در انواع مختلف

قیمت طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک 

تیک پلاست ، کارخانه ساخت قالب تزریق پلاستیک در تهران است و کار قالب سازی تزریق پلاستیک را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در همه استان ها انجام می دهد. گروه صنعتی بزرگ تیک مُلد از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع قالب های تزریق پلاستیک ، دایکاست ، سنبه و ماتریس و ساخت انواع قالب های بادی و پت شروع کرده است و با تکیه بر دانش خود و فناوری های نوین روز دنیا و بهره گیری از دستگاه های به روز و پیشرفته بهترین خدمات قالب سازی را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه داده است. ساخت و طراحی قالب تزریق پلاستیک باید مراحل بسیار مختلفی طی شود تا بتوان یک قالب سالم و با کیفیت را ساخت. این کارخانه با ارارئه قالب سه بعدی مشتری را از بابت ساخت قالب مطمئن می کند. برای ساخت قالب تزریق پلاستیک طرح سه بعدی داده شده به دستگاه بر روی قالب ماشین کاری شده و در صورتی که قالب دارای پیچیدگی های خاصی باشد و نیاز به مونتاژ قطعات قالب وجود داشته باشد بخش های مختلف را با هم یکدیگر مونتاژ می کنند. برای طراحی و ساخت قالب حتما باید تولید کننده قابل اعتمادی را پیدا کرد و کار طراحی و ساخت قالب را به آن سپرد. زیرا در بازار پلاستیک و قالب سازی کالا های بسیار متنوع با رنج قیمت مختلف بسیار است و البته عملکرد های متفاوتی با یکدیگر دارند در این میان آنچه که بسیار حائز اهمیت است این است که کدام یک از محصولات موجود در بازار کیفیت بالاتری دارند و بیشتر مورد مصرف قرار می گیرند و از طول عمر بالاتری برخوردار هستند. کارخانه تیک مُلد بدون هیچ گونه محدودیتی انواع قالب تزریق پلاستیک ، بادی و پت طراحی می سازد و تمامی انواع قالب های تزریق پلاست از جمله قالب های تزریق پلاستیک با راهگاه سرد و قالب های تزریق پلاستیک با راهگاه گرم و قالب تزریق گیربکسی و …. را با بهترین کیفیت می سازد.

ساخت قالب تزریق پلاستیک

فروش انواع قالب های تزریق دست دوم و نو

این کارخانه برای مجهز کردن کارگاه قالب سازی سعی بر این داشته تا از بهترین و معروف ترین شرکت های قالب سازی دنیا الگو برداری کند و از صفر تا صد مراحل ساخت و طراحی قالب توسط این مجموعه انجام می گردد و به همین دلیل قیمت خدمات قالب سازی بسیار مناسب تر در می آید. کارخانه تیک مُلد با داشتن تیم متخصص و قوی و داشتن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و  مهارت بالای خود که ثمره سال ها تجربه و فعالیت در این عرصه است ، آمادگی خود را در خصوص به اجرا در آوردن ایده های شما اعلام می کند و آماده همکاری با تولید کنندگان کشور عزیزمان است.امیدوارم که بتوانیم سهم خود را هر چند کوچک در راستای تولید ملی و کمک به وطنمان به خوبی ایفا کنیم. ایده های کاربردی و خلق محصولات منجر به خدمات جدید می شود و ضروری ترین نیاز های جامعه و ایده های کاربردی و قابل اجرا به تحقق می رسند. تیم متخصص و ماهر مجموعه تیک مُلد همواره سعی بر این داشته است تا نیاز های صنعت قالب سازی و پلاستیک را در بالاترین سطح استاندارد و کیفیت ممکن شناسایی و به عمل آورد. قالب سازی در توضیحی مختصر و کوتاه به کلیه فرآیند های ساخت قالب گفته می شود ، قالب قطعه ای است که ماده ای شکل پذیر در داخل یا خارج آن قرار گرفته و دقیقا شبیه به همان الگو قالب در می آید.اولین مرحله برای تولید محصولات پلاستیکی قالبسازی محصول است.

قالب تزریق پلاستیک

خرید انواع قالب تزریق پلاستیک ارزان

در واقع برای فرم و شکل دادن به یک ماده یا مواد خاص از ابزاری به نام قالب استفاده می کنند. برای ساخت قالب از دستگاه های مختلف و مراحل متعدیی استفاده می کنند ، اولین مرحله برای ساخت قالب طراحی است که با استفاده از نرم افزار های تخصصی مهندسی انجام می شوند و شکلی سه بعدی از محصول طراحی می شود. پس از طراحی و تایید نمونه نمونه ای با عنوان پرینت سه بعدی برای تایید نمونه فیزیکی ساخته می شود و سپس قالب وارد فاز ساخت می شود. در طول مسیر عبور مذاب از بخش نازل تا بخش کویته امکان اینکه دمای مذاب کاهش پیدا کند وجود دارد بدین ترتیب ویسکوزیته آن افزایش پیدا می کند و قالبگیری نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. به همین دلیل برای رفع این مشکل سیستم گرمایشی در اسپرو را نصب می کنند و مانع از سرد شدن مذاب می شوند.هنگامی که قالب بر روی دستگاه تعبیه می شود طبیعی است که مقداری هوا  بین کویته قالب و ماهیچه به دام می افتد ، حجم و میزان هوا ممکن است در طول فرآیند تزریق پلاستیکک باعث افزایش بیش از حد استاندارد دما و سپس سوخت مواد مذاب شود و در نهایت منجر به کاهش کیفیت قالب می گردد.

قالب-تزریق-پلاستیک

هزینه طراحی و ساخت قالب های تزریق پلاستیک

به همین دلیل برای رفع این مشکل از دریچه های هواگیری بین صفحه های قالب استقاده می کنند. پس از اینکه مواد مذاب به قالب تزریق شوند و عمل قالب گیری تمام شود ، محصول تولید شده باید با یک مکانیزم دقیق از قالب تزریق پلاستیک جدا گردد. در واقع پس از خنک شدن محصول قطعه به سطح قالب چسبیده و برای جداسازی قطعه از قالب باید مکانیزم پران بدون آسیب رسیدن به محصول آنرا کاملا جدا نماید. خود سیستم پران قالب دارای اجزا مختلفی است که شامل میله ، جعبه ، صفحه های پران و پین پران و …. می باشد. زمانی که گیره دستگاه باز شود میله پران جا به جا می شود و منجر به شروع شدن عملکرد سیستم پران می شود. در نهایت صفحه پران به عقب رانده می شود و پین های پران  قطعه تولید شده را از قالب جدا می کند و به خارج از قالب پرتاب می نماید.  البته قبل از اینکه این عمل انجام شود برای اینکه قطعه آسان تر از قالب جدا شود ترکیبی از مواد جداکننده به سطح ماهیچه ها اسپری می شود. تیم فروش کارخانه تیک مُلد همه روزه در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم در خصوص ساخت قالب است و می توانید از طریق شماره تماس های زیر اطلاعات لازم درباره قیمت و ساخت قالب را به دست بیاورید.

جهت ثبت سفارش و مشاوره در ارتباط با طراحی و ساخت انواع قالب تزریق ، بادی و پت با کیفیت درجه ۱ در تهران ، کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، اهواز و … تماس حاصل نمایید.

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ مدیر فروش

۰۲۱۹۱۳۰۲۶۲۹ خط ثابت

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *