مقالات

تولید کنندگان انواع بطری سم یک لیتری پلاستیکی + درب

فروش انواع بطری کود مایع

تولید کننده انواع بطری سم پلاستیکی مناسب سموم کشاورزی

خرید ظروف سم با مقاومت بسیار بالا مناسب نگه داری سموم کشاورزی ، کود مایع و سایر مواد شیمیایی ، فروش بطری سم ۱ لیتری با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه. صنعت پلاستیک طی چندین سال اخیر به شکل قابل توجهی در حال پیشرفت است و روزانه تعداد بی شماری از انواع مختلف ظروف پلاستیکی طراحی و تولید می شود. با توجه به افزایش قابل توجه مصرف ظروف پلاستیکی تولید کنندگان بسیاری پا به این عرصه گذاشته اند و با قالب ها و دستگاه های مختلف ظروف پلاستیکی را طراحی و تولید می کنند. با توجه به اینکه مصرف مصنوعات پلاستیکی در صنعت بزرگ بسته بندی روز به روز بیشتر می شود ، تعداد تولید کنندگان در این صنعت نیز افزایش پیدا کرده است. دقت داشته باشید کیفیت ظروف پلاستیکی در صنایع بسته بندی به خصوص صنعت بسته بندی بسیار مهم است. زیرا در صورتی که این ظروف نامرغوب باشند و کیفیت کافی نداشته باشند می توانند منجر به افت کیفیت مواد غذایی شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که تولید کنندگان تمامی استاندارد های بهداشتی را در ساخت ظروف رعایت کنند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان پیشرفته بطری سم در صنعت پلاستیک است و با تولید بیش از ۲۰۰ نوع مختلف از ظروف پلاستیکی موفق به جلب اعتماد و رضایت مشتریان داشته است. این کارخانه تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را در ساخت این ظروف رعایت می کند و به همین دلیل تمامی محصولات این کارخانه مطابق با استاندارد های ایمنی ساخته می شوند و مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند.

بطری سم یک و نیم لیتری پلاستیکی پلی اتیلن 

یکی از محصولات تولیدی این کارخانه بطری سم است که در ظرفیت های مختلف از کوچک تا بزرگ تولید می شوند. تیک پلاست از تولید کنندگان بطری سم است . با توجه به تنوع بسیار زیاد در تولید بطری سم مشتریان می توانند با اطمینان خاطر محصول مورد نظر را انتخاب کنند. همان گونه که گفته شد بطری سم در حجم های مختلفی تولید می گردد ، اما عموما بطری سم یک لیتری و بطری سم نیم لیتری و بطری سم ۲۵۰ سی سی کاربردی بسیار بیشتری دارند. بطری پلاستیکی آزمایشگاهی از مقاومت بالایی بهره مند است و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود و به همین دلیل برای نگه داری انواع مایعات آزمایشگاهی و سموم و مواد شیمیایی مناسب است. بطری سموم کشاورزی  از مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی برخوردار است ، یعنی علاوه بر اینکه در برابر ضربه و فشار استحکام کافی دارد ، در برابر مواد شیمیایی و انوع سموم کشاورزی نیز مقاوم است و دچار خورندگی و مشکلاتی از این قبیل نمی شود. برای اینکه بطری سم مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالایی داشته باشد ، حتما باید از مواد کاملا نو و مرغوب ساخته شده باشد تا کیفیت محصول کاملا حفظ شود.

تولید کننده قوطی سم

بطری سم ۵۰۰ و ۲۵۰ سی سی پلاستیکی پلی اتیلن 

این در حالی است که برخی از تولیدکنندگان سودجو کاملا نسبت به این موضوع بی توجه اند و از مواد دست دوم برای تولید برخی از محصولات استفاده می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود حین خرید انواع ظروف پلاستیکی حتما مستقیما از کارخانه خرید کنید و از نو بودن مواد اولیه اطمینان حاصل نمایید ، در غیر این صورت ممکن است محصول شما دچار افت کیفیت شود. درب هایی که بر روی بطری سم قرار می گیرند نیز بسیار حائز اهمیت هستند. درب بطری سم باید کاملا آب بند باشد تا به هیچ عنوان منجر به خروج و نشتی سیال نشود. در غیر این صورت حین حمل و نقل محصول شما دچار نشتی می شود و بسیار زیان ده است. به همین دلیل کارخانه تیک پلاست از درب فوم دار برای این بطری ها استفاده می کند تا بطری به خوبی آب بند شود. بنابراین با اطمینان خاطر از بابت آب بند بودن می توانید از این بطری ها استفاده کنید. بطری سم یک لیتری عموما به رنگ سفید تولید می گردد اما به دلخواه و سفارش مشتریان امکان تولید این بطری در هر رنگی وجود دارد. این بطری ظاهر شکیل و ساده ای دارد و به گونه ای طراحی شده است که می توان به راحتی یک لیبل با ابعاد مناسب بر روی آن درج کرد. این بطری با وزن مناسب تولید می شود ، در واقع جداره های آن ضخامت کافی دارد و به همین دلیل این بطری بسیار مقاوم است و به راحتی نمی شکند. برای تولید بطری سم یک لیتری از ماده پلی اتیلن استفاده می کنند.

فروش انواع بطری پلاستیکی ۲۵۰ و ۵۰۰ سی سی با قیمت مناسب 

پلی اتیلن از پلیمر های پر مصرف در جهان است و به دلیل ویژگی های بسیاری که دارد به وفور استفاده می شود. از دستگاه پلاستیک بادی نیز برای تولید این بطری ها استفاده می شود ، این شیوه بسیار دقیق و با سرعت است به همین دلیل انواع بطری سم با ظاهر شکیل و بدون نقص تولید می گردند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه انواع بطری های سم فعالیت می کند و از صفر تا صد تولید و فروش این محصول را انجام می دهد ، به همین دلیل قیمتی که برای فروش این محصولات در نظر می گیرد بسیار مناسب است و مشتریان می توانند با خرید مستقیم از کارخانه خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند. این کارخانه شرایط امکان ارسال بار به سراسر کشور را فراهم کرده و مشتریان می توانند در هر استانی که هستند سفارش خود را ثبت کنند و محصول را در بازه زمانی کوتاه در محل مورد نظر تحویل بگیرند. برای خرید انواع بطری سموم کشاورزی و بطری سم یک لیتری و نیم لیتری و ۲۵۰ سی سی کافی است از طریق راه های ارتباطی مختلف با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش خط تولید کارخانه اقدام به تولید انواع بطری سم می نماید و محصول را با کیفیت بالا برای مشتریان محترم ارسال می کند.

برای خرید انواع بطری ۱ لیتری سم در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها و برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. .

مسئول فروش: ۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ 

پشتیبانی فروش: ۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱

خط ثابت: ۰۲۱۹۱۳۰۲۶۲۹ 

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *