مقالات

تولید کننده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز با رنگبندی دلخواه

تولید کننده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ و ۲۸

کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ است و انواع درب بطری دهانه ۲۴ را مناسب شامپو به فروش می رساند.برای خرید درب بطری تماس بگیرید. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح نوین ترین کارخانه تولیدی مصنوعات پلاستیکی است و به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع مصنوعات پلاستیکی در تهران فعالیت می کند و در این عرصه بیش از ۱۱ سال سابقه و فعالیت مداوم دارد. در این کارخانه ظروف پلاستیکی با تنوع بی نشیری تولید می شود و تولید کننده ها در صنایع مختلف می توانند از ظروف پلاستیکی این برند برای تولید ظروف پلاستیکی استفاده کنند. یکی از محصولاتی که این کارخانه به صورت تخصصی در تولید آن فعالیت می کند انواع درب است. درب یکی از ضروری ترین و مهم ترین محصولات در صنعت پلاستیک است و برای استفاده از هر بطری وجود درب بسیار ضروری و لازم است و بدون درب نمی توان از هیچ بطری استفاده کرد.کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده انواع درب بطری تنوع بسیاری در این محصول ایجاد کرده است و مشتریان می توانند متناسب با هر بطری درب مورد نظر را انتخاب کنند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح انواع درب فیلیپ تاپ ، درب فندکی و درب پیچی گازبند و انواع درب دو تکه و سه تکه و … را با دهانه های مختلف طراحی و تولید می کند.

 

تولید کننده درب شامپو فیلیپ تاپ طرح فیروز

  این کارخانه با تنوع بساری که در قالب درب فیلیپ تاپ دارد انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ و درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۸ را در طرح های متنوع تولید و به فروش می رساند.شاید برای بسیاری از تولید کنندگان که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند این سوال پیش بیاید که درب فیلیپ تاپ چیست و چه کاربردی دارد. درب فیلیپ تاپ از لححاظ ظاهری تقریبا مشبه با شایر درب ها است. این درب دارای یک پایه است که درون ان رزوه هایی وجود دارد که باعث بسته شدن درب بر روی دهانه خروجی بطری می شود. درب فیلیپ تاپ دارای یک بخش متحرک در بخش بالایی است که به سمت بالا باز و بسته می شود و بر روی آن سوراخی ایجاد شده است که از اینسوراخ مایعات موجود در بطری هارج می شود. درب فیلیپ تاپ به خصوص در مواردی که نیاز به کنترل خروج مواد مختلف است بسیار مناسب می باشد ، به همین دلیل این نوع درب در صنعت ارایشی بهدشاتی به عنوان درب تیوپ کرم و شوینده های صورت و … کاربردی است. از درب فیلیپ تاپ به عنوان درب بطری شامپو نیز بسیار استفاده می کنند. کارخانه تیک پلاست تولید کننده درب شامپو است و انواع درب بطری شامپو را طراحی و تولید می کند. درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ کاملا استاندارد ساخته شده است و مشتریان می توانند از این درب بر روی انواع بطری هایی که سایز دهانه خروجی آن ۲۴ است استفاده کنند.

فروش عمده انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴

این درب به خوب بر روی انواع بطری با جنس های مختلف پت و پلی اتیلن بسته می شود و از ویژگی های قابل توجه آن این است که به خوبی بطری را آب بند می کند. درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز به آسانی باز و بسته می شود و تمامی استاندارد های ریز و درشت در ساخت آن رعایت شده است و به همین دلیل این درب جز پرکاربرد ترین درب های دهانه ۲۴ است و کاربرد دارد. تولید کنندگان درب در صنعت بزرگ پلاستیک بسیار زیاد هستند اما تمامی این تولید کننده ها به طور ۱۰۰% استاندارد های لازم در ساخت را رعایت نمی کنند و در نتیجه محصول نهایی با عیب و نقص تولید می گردد. به همین دلیل پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید درب فیلیپ تاپ یک تولید کننده ماهر و با تجربه را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که تولید کننده از مواد مرغوب و کاملا با استاندارد های بهداشتی در ساخت محصول استفاده می کند ، در غیر این صورت محصول شما طبق استاندارد های بهداشتی ساخته نمی شود و کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ دهانه ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۲۸ و ۳۸ می توانید با خیال راحت از کارخانه تیک پلاست خرید خود را انجام دهید علاوه بر درب می توانید انواع ظرف شامپو و سایر بطری های پلاستیکی را از این کارخانه خریداری نمایید.

خرید درب بطری دهانه ۲۴

درب فیلیپ تاپ پلاستیکی با مود اولیه ای به نام پلی پروپیلن تولید می شود و این ماده به عنوان یکی از مرغوب ترین مواد اولیه ظروف پلاستیکی استفاده می شود. برای تولید انواع درب فیلیپ تاپ  از قالب های مختلفی استفاده می شود و با توجه به اینکه این قالب های تزریق پلاستیک درب انواع ۱۶ و یا ۲۴ کویته هستند تعداد سفارش مشتریان در مدت زمان کوتاه آماده می شود و مشتریان می توانند به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهند. برای خرید درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ می توانید از طریق شماره تماس های موجود با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تیم فروش کارخانه همه روزه به جز روزههای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان محترم هستند و شما می توانید محصول مورد نظر را با رنگبندی دلخواه خریداری نمایید. از درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ طرح فیروز می توانید به عنوان درب بطری شامپو ، شوینده ، درب قوطی کرم و انواع لوسیون بدن و … استفاده نمایید. این درب امکان تولید در رنگبندی بسیار متنوع را نیز دارد.

برای خرید انواع درب فیلیپ تاپ در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ – مسئول فروش

۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *