مقالات

قیمت دستگاه تزریق بادی ۲۰ لیتری چینی دست دوم و نو

ساخت دستگاه تزریق بادی ۴ ، ۱۰ و ۲۰ لیتری 

کارخانه تیک پلاست سازنده و وارد کننده انواع دستگاه پلاستیک بادی ۲۰ لیتری چینی نو و دست دوم است و انواع دستگاه تزریق بادی را با قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از فعال ترین و با سابقه ترین کارخانه ها در زمینه ساخت و تولید انواع ماشین های پلاستیک زن است و انواع متنوعی از دستگاه های پلاستیک زن را با کیفیت بسیار بالا تولید و به فروش می رساند. این کارخانه علاوه بر خرید و فروش دستگاه های پلاستیک ، در زمینه قالب سازی نیز فعال است و همچنین انواع متنوعی از ظروف پلاستیکی پت ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن را طراحی و تولید می کند. دستگاه های تزریق پلاستیک بادی از دستگاه های پر مصرف و کاربردی است که برای تولید بسیاری از ظروف پلاستیکی کاربرد دارد. دستگاه های تزریق بادی ۲۰ لیتری به لحاظ ظرفیت و تنوع تولید در انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. دستگاه بادی ۲۰ لیتری با توجه به اینکه وزن و حجم بالاتری نسبت به سیار دستگاه های بادی دارد ، به لحاظ قیمت نیز گران تر است ، اما به لحاظ اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه تر می باشد.

 

دستگاه بادی پلاستیک چینی درجه ۱

همان گونه که قبل تر گفته شد این دستگاه ها دارای حجم و وزن متفاوتی هستند و شامل اجزا بسیار مختلفی می باشند  و به لحاظ قیمتی نیز متغیر هستند. این دستگاه های در انواع مختلف در نمایندگی کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با شرایط ویژه به فروش می رسد. از دستگاه تزریق پلاستیک بادی در خط تولید کارخانه پلاستیک برای تولید انواع دبه پلاستیکی استفاده می کنند. این دستگاه دارای واحد و بخش های مختلفی است که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. از این دستگاه برای تولید انواع دبه خیار شور در سایز های مختلف ، دبه های آب با حجم ۲۰ لیتر و کمتر و برای تولید بشکه های پلاستیکی و گالن ها سوخت و … استفاده می کنند. دستگاه پلاستیک بادی ۲۰ لیتری دارای یک سری قطعات است که جز اصلی ترین قطعات دستگاه به حساب می آید و نبود آن منجر به اختلال در عملکرد دستگاه می شود. اما یکسری از قطعات به عنوان آپشن در دستگاه به حساب می آیند و عدم وجود آنها اختلالی در روند دستگاه به وجود نمی آورد. واحد تزریق مانند الکتروموتور ، واحد گیره شامل پمپ گیره و بخش هیدرولیک دستگاه و بخش کنترل که شامل سیستم کنترل حرارت دستگاه است از مهم ترین قطعاتی هستند که در دستگاه پلاستیک تزریق بادی به کار برده می شوند.

لیست قیمت انواع دستگاه تزریق بادی پلاستیک دست دوم

دستگاه های تزریق پلاستیک بادی ۲۰ لیتری به صورت کلی به دو دسته دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند و این تفاوت منجر به تفاوت قیمت در این دستگاه ها می شود. علاوه بر این عوامل مهم دیگری وجود دارد که در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار است. متغیر بودن کیفیت قطعات به کار برده شده در ساخت دستگاه ، تغییر قیمت دلار و ارز جهانی و حجم دستگاه و کیفیت و برند قطعات از مهم ترین عواملی هستند که در تعیین قیمت این دستگاه ها تاثیر گذار هستند. دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۲۰ لیتری دست دوم از سری کاربردی و پر مصرف در صنایع مختلف است ، این محصول در بازار به صورت دست دوم به فروش می رسد و البته قیمت آن نسبت به دستگاه های نو بسیار ارزان تر است و پر فروش نیز می باشد. دستگاه های تزریق بادی دارای ظرفیت های مختلفی هستند و از انواع کاربردی آن می توان دستگاه بادی ۱ لیتری ، ۴ و ۲۰ و ۱۰ و ۶۰ لیتری را نام برد. دستگاه پلاستیک بادی  برند تیک پلاست در حجم های ۴ ، ۱۰ و ۲۰ لیتری با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد بازار داخلی ایران شده و مشتریان می توانند تمامی اطلاعات لازم در ارتباط با کارکرد این دستگاه را از طریق مشاره های رایگان با تیم فروش کارخانه تیک پلاست دریافت نمایند.

 

فروش دستگاه بادی پلاستیک ۲۰ لیتری 

دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۲۰ لیتری برای تولید انواع ظروف تو خالی کاربردی است ، این دستگاه روند کار حرفه ای و نسبتا پیچیده ای دارد و شامل قطعات مهمی است. اکسترودر و دای هد از بخش های مهم در دستگاه بادی هستند که وظیفه پخت مواد بادی را دارد ، پس از ذوب شدن ، مواد از درون دای هد شبیه به لوله پایین می آید و سپس با فشار هوا شکل قالب را گرفته و از دستگاه خارج می شود. این دستگاه هارا با عنوان اکستروژن بادی ، تزریق بادی ، بادی روده و دستگاه پلاستیک بادی می شناسند. کارخانه تیک صنعت پلاست طراح دستگاه هایی مطابق با به روز ترین استاندارد های روز دنیا را می سازد و تمامی نکات کیفی را در ساخت آن رعایت می کند ، در صورتی که بسیاری از تولید کنندگان به این مسائل توجه نمی کنند و دستگاه حین کارکرد دچار مشکل می شود. به عنوان مثال اگر دقت کرده باشید بر روی برخی از بطری های پلاستیکی حالت دون دون دیده می شود که نتیجه فرآیندی به نام سند بلاست است. سند بلاست طی ضربات ماسه به بدنه درونی قالب بادی انجام می شود و این عملیات منجر می شود وقتی که پاریزون باد می شود از روی دیواره قالب سر نخورد و شکل قالب را بهتر به خود بگیرد. در قالب هایی که سند بلاست نمی شوند محصول سطح صاف تری دارد . به همین دلیل رعایت این نکات باعث می شود تا دستگاه در شرایط بهینه ای کار کند و محصول را با بالاترین کیفیت تولید نماید. حتما این نکته را مد نظر داشته که از روی ظاهر هیچ دستگاهی نمی توانید عملکرد و کیفیت کار را بسنجید و اقدام به خرید دستگاه نمایید و حتما باید کارکرد دستگاه را حین تولید محصول مشاهده کنید تا بتوانید اقدام به خرید دستگاه نمایید.

برای خرید دستگاه پلاستیک بادی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

 مدیر فروش : ۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ 

پشتیبانی فروش : ۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳

خط ثابت : ۰۲۱۹۱۳۰۲۶۲۹

واحد تولید محتوای سایت تیک پلاست

Tikplast.com

کپی با ذکر منابع مانعی ندارد.

۵/۵ ( ۱ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *